Boef dat het is!
Oeps!
-
Nicky
Oeps!
Daarnet had ik de katten eten gegeven en was ik even boven aan de trap gaan zitten. Ik dacht dat Nicky bij mijn zusje in de kamer was, maar niets was minder waar. Mijn zwarte monster hoorde mij boven en voor ik het goed en wel in de gaten had kwam ze ineens op me af stormen! Daar zit je dan boven aan de trap met een zwart monster van 17.5 kilo op je schoot. En Nicky? Die vond het reuze leuk en was helemaal trots op zichzelf
Dat het vrouwtje het wat minder geslaagd vond dat ze naar boven gesjeesd was én dat ze die trap ook weer afgesjouwd moest worden drong niet zo goed door
Boef dat het is!
Boef dat het is!
-
Nicky
We zijn gelukkig weer veilig beneden gekomen
Vanmorgen met cursus had ze ook weer een mooie. Als eerste bij een 'hersenspelletje'. Was een grote kuip met plastic buizen erin, daar moesten we wat lekkers in leggen en de hond moest het zoeken. Nicky plukt keurig het lekkers eruit en daarna begon ze alle buizen er maar uit te halen.
Aan het eind deden we nog een slalom. Hartstikke leuk natuurlijk, maar mijn monster vond het leuker om er met de pionnetjes vandoor te gaan. Als enige uiteraard..... 
Vanmorgen met cursus had ze ook weer een mooie. Als eerste bij een 'hersenspelletje'. Was een grote kuip met plastic buizen erin, daar moesten we wat lekkers in leggen en de hond moest het zoeken. Nicky plukt keurig het lekkers eruit en daarna begon ze alle buizen er maar uit te halen.
-
Nicky