Oeps!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nicky

Oeps!

Ongelezen bericht door Nicky »

Daarnet had ik de katten eten gegeven en was ik even boven aan de trap gaan zitten. Ik dacht dat Nicky bij mijn zusje in de kamer was, maar niets was minder waar. Mijn zwarte monster hoorde mij boven en voor ik het goed en wel in de gaten had kwam ze ineens op me af stormen! Daar zit je dan boven aan de trap met een zwart monster van 17.5 kilo op je schoot. En Nicky? Die vond het reuze leuk en was helemaal trots op zichzelf :D Dat het vrouwtje het wat minder geslaagd vond dat ze naar boven gesjeesd was én dat ze die trap ook weer afgesjouwd moest worden drong niet zo goed door :D

Boef dat het is! :D
Gerdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Gerdien »

Heerlijk ! :D Zonder kleerscheuren en breuken beneden gekomen samen ? :wink:
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Grapjas.... :D
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:D :D
Nicky

We zijn gelukkig weer veilig beneden gekomen :D

Vanmorgen met cursus had ze ook weer een mooie. Als eerste bij een 'hersenspelletje'. Was een grote kuip met plastic buizen erin, daar moesten we wat lekkers in leggen en de hond moest het zoeken. Nicky plukt keurig het lekkers eruit en daarna begon ze alle buizen er maar uit te halen. :D Aan het eind deden we nog een slalom. Hartstikke leuk natuurlijk, maar mijn monster vond het leuker om er met de pionnetjes vandoor te gaan. Als enige uiteraard..... :D
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

heerlijk toch? :D
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

:D :D
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Nicky wilde het alleen maar voor de andere honden het wat makkelijker maken :D :D :D
Nicky

Dat denk ik ook, ja :D Als je dan dat trotse koppie ziet moet je toch stiekem hard lachen. Ach, je maakt wat mee zullen we maar zeggen he?
Plaats reactie