hondenrugzak

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
kelly1609

Ongelezen bericht door kelly1609 »

Een muilkorfje moet ik ook nog halen. Geen idee of het verplicht is. Heb er velen zien lopen daar zonder... maar goed ik stop hem wel in de rugzak ;)
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Je zou eens kunnen kijken naar de tuigjes van K9, die zijn ook verkrijgbaar met kleine zakjes aan de zijkant. Daar kan niet zo gek veel in, maar ik neem aan dat dat ook niet je bedoeling is. Floor heeft er een zonder tasjes, maar het is wel een handig ding.

Wij zijn vorig jaar in Oostenrijk geweest en Floor was de eerste dagen wat bang in de gondel, met name het instappen. De K9 tuigjes hebben een handvat bovenop dus daar kon ik haar een beetje mee sturen/helpen bij het instappen. Zo'n tuig met tasjes is dan 2 vliegen in een klap.
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Nou hier in Putten zag ik toevallig gisteren ook mensen,vakantiegangers met een hond MET rugzak.Een husky nog wel.
Ze stopten aan beide kanten een pak jus orange en nog wat kleine spulletjes,maar de hond bleef staan als een plank en verzette geen poot meer!
na enig aandringen schommelde hij toch maar mee,trouwe lobbes, de boodschappen bungelden aan zn zijden.
Na 20 meter haalde zn vrouwtje de spullen En de rugzak van hem af,het werd het toch niet :)
Ik moest meteen aan jouw topic denken :)

En niet boos doen tegen Carola hoor! Zij heeft veel verstand van honden hoor ,ik lees altijd graag wat zij ervan vind.

Maar Carola zegt het gewoon net zoals "ut de koe uut de kont valt"
Maar ze bedoelt het goed.

Meid ik wens je een hele fijne vakantie in Oostenrijk toe, met of zonder rugzak, en graag wat fotootjes hier op het forum voor de thuisblijvers!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Plaats reactie