nou ja zeg!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Wil enCo schreef:tja het is ook wel verleidelijk he zo,n puppie. Hier rijdt een mevrouw met een scootmobiel en een zwart keesje. EN sinds een paar dagen ook een wit minikeesje :verliefd1: Het is gewoon Bart Smit himself!

En ja ,loop dan maar eens gewoon door. :)
Toen Co nog een puppie was hield ik hem ook wel onder mn vleugels hoor ,maar hij was toen (nu ook nog hoor) natuurlijk ook om op te vreten, en dat hebben ook veel mensen gedaan.En hij vind alle mensen nog altijd even lief.

En als je er even geen zin in hebt ,gewoon zeggen,Nu even niet ,sorry!
Hier sluit ik me helemaal bij aan
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Je hebt volkomen gelijk!
Als er een tweede komt, ga ik ook weigeren dat hij/zij door iedereen geaaid wordt.
Met Max hebben wij dit wel laten doen en helaas is dat goed te merken. Als er geen aandacht wordt gegeven, zal Max niet begroeten, maar met een spontane en vrolijke houding gaan er vier poten in de lucht. En krijg dat er nog maar eens uit; wij hebben onze handen er vol aan in zulke situaties.
En uiteraard vindt men het bij een beer van 30 kg niet meer grappig als hij springt.
Ik kreeg afgelopen week te horen of hij misschien agressief was :shock: ?
Nadat een meneer zich naar hem toe buigt en zegt: ja, jij bent mooi en jij bent vrolijk, ja jij bent een schat. En Max (met de poten in de lucht): ik vind u ook een leuke meneer :twisted:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

en nog even als aanvulling: Max kwispelde zo ongeveer zijn kontje ervan af en had een grijs van oor tot oor...
Ja echt agressief!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Oh hoe herkenbaar!! Hier ook de nodige confrontaties in de buurt gehad, maar heb er gelukkig wel een super hond aan overgehouden, dus gewoon doorzetten :wink:
Lunatic schreef:Vreselijk irritant idd :mad:

Kennelhoest doet het ook altijd wel goed :wink:
Wat ik bij Doran deed, was zeggen dat hij in opleiding was en daarom niet geaait mocht worden, de meeste mensen hadden daar dan ineens wel begrip voor :twisted:
Haha, nou dat werkte ook niet hoor!! Dan gaan ze direct voor zijn neus staan, indringend aankijkend en een verhaal over "hard aan het werk zijn" houden!!! :eusashhh:
Plaats reactie