Ok, dat zal wel lastig zijn inderdaad zo'n eliminatiedieet. Heb er wel eens iets over gelezen. Ze mogen dan geloof ik ook helemaal niks anders tussendoor.Jutta schreef:in ieder geval goed dat hij geen parasiet heeft.
Om uit te zoeken of hij ergens niet tegen kan moet je een soort eliminatiedieet doen, d.w.z. een diersoort een tijdje voeren etc. Hier zijn vast wel tips op Barfplaats te vinden. Het lijkt mij wel lastig maar ja, je wil toch weten waar het vandaan komt. Geef jij vis of orgaan alles in een keer ????
Ik geef orgaan verdeeld over 2 dagen en vis ook verdeeld over 2 dagen. Maar vis en orgaan nooit tegelijk. Ik hou nu wel een dagboek bij. Misschien kan ik daar straks aan zien of hij steeds aan de diarree is na een vis of orgaandag.
Vraag me alleen wel af of dat normaal is dat hij zo gevoelig is. Zoals gister bijv. krijgt hij 1 kipkarkas, 500 g paardenspiervlees en 1 sardine. Vandaag was hij gelijk weer aan de diarree. Misschien eens de vis weglaten voor een week, kijken of hij dan ook diarree krijgt na die dag.
Zal ook op barfplaats even wat meer gaan lezen over zo'n eliminatiedieet.
Of even een tijdje KVV proberen en dan verschillende diersoorten proberen.