Ik heb mijn baasjes buitengesloten
-
sedeka
Ik heb mijn baasjes buitengesloten
Kane had ons vanmiddag aardig te pakken!
Wij waren bezig in de tuin en de honden waren binnen aan het eten.
Toen ik even later iets wilde pakken kon ik het huis niet in want Kane was met zijn volle gewicht op de onderste klink van de achterdeur neergeploft!.
Ja en daar stonden we,het was bijna 18.00,alle ramen waren dicht en de voordeur zat ook op de klink.
Gelukkig was de garage open,en heeft manlief wat gereedschap gepakt,en is toen gaan proberen om de deur open te krijgen.
In eerste instantie lukte dit niet,toen getracht het raam uit de sponning te halen,lukte ook niet,
Uiteindelijk met een buigijzer wederom gaan rommelen,en jaa het was gelukt en wij konden het huis weer in.
Kane zat heel beteuterd bij de achterdeur te kijken en snapte niet waarom wij niet binnenkwamen.
Al met al konden we er toch hartelijk om lachen.
Sas en een poot van Kaya en Kane
Wij waren bezig in de tuin en de honden waren binnen aan het eten.
Toen ik even later iets wilde pakken kon ik het huis niet in want Kane was met zijn volle gewicht op de onderste klink van de achterdeur neergeploft!.
Ja en daar stonden we,het was bijna 18.00,alle ramen waren dicht en de voordeur zat ook op de klink.
Gelukkig was de garage open,en heeft manlief wat gereedschap gepakt,en is toen gaan proberen om de deur open te krijgen.
In eerste instantie lukte dit niet,toen getracht het raam uit de sponning te halen,lukte ook niet,
Uiteindelijk met een buigijzer wederom gaan rommelen,en jaa het was gelukt en wij konden het huis weer in.
Kane zat heel beteuterd bij de achterdeur te kijken en snapte niet waarom wij niet binnenkwamen.
Al met al konden we er toch hartelijk om lachen.
Sas en een poot van Kaya en Kane
-
Henny--Joy
- Hele grote hondenneus

-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

Hier is het meestal anders om sluit het baasje zich buiten als ie even aan het klussen is en zitten de honden binnen!
Baasje moet ook maar eens op cursus 
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
-
Floortje Faun
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Met een hond verveel je je nooit.
Volgens mij heeft Kane gewoon veel zelfkennis. Labje zijnde is hij er zich van bewust dat hij niet de bestje waakhond te wereld is, dus bedacht hij een plannetje om jullie eens te laten testen hoe inbraakveilig jullie huis is.
Slim, toch?
Volgens mij heeft Kane gewoon veel zelfkennis. Labje zijnde is hij er zich van bewust dat hij niet de bestje waakhond te wereld is, dus bedacht hij een plannetje om jullie eens te laten testen hoe inbraakveilig jullie huis is.
Slim, toch?
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.