. Gisteravond lag ze erg onrustig op haar kussen en bleef wel een uur lang aan haar poten likken. Nu doet ze dit wel vaker als ze soms iets lekkers van ons heeft gehad, dat ze daarna direct aan haar poot likt, maar gisteravond hield dit niet meer op.
 . Gisteravond lag ze erg onrustig op haar kussen en bleef wel een uur lang aan haar poten likken. Nu doet ze dit wel vaker als ze soms iets lekkers van ons heeft gehad, dat ze daarna direct aan haar poot likt, maar gisteravond hield dit niet meer op.Ook draait ze haar volgorde in dingen om. Als ze uit is geweest, ligt er normaal gesproken een hondenkoekje in haar voerbak en duikt ze daar - zoals een echte lab betaamt
 - direct op af. Afgelopen week was dit een aantal keren anders; bij binnenkomst begon ze te drinken en ging op haar kussen zitten met een blik van "kom maar op met dat koekje", terwijl dit gewoon naast de drinkbak in haar voerbak ligt
 - direct op af. Afgelopen week was dit een aantal keren anders; bij binnenkomst begon ze te drinken en ging op haar kussen zitten met een blik van "kom maar op met dat koekje", terwijl dit gewoon naast de drinkbak in haar voerbak ligt   .
 .De laatste weken krijgt ik met uitlaten ook steeds vaker het idee dat ze niet meer wil lopen. Zo gauw we het gras tegemoet gaan waar ze haar behoefte doet, is alles weer interessant, maar op de terugweg over de stoep staat ze zowat stil, ruikt aan ieder plantje, straatsteen, kiezelsteen of wat ze tegenkomt en zo wordt een wandeling wel heel sneu...
Af en toe denk ik eerlijk gezegd, vindt Saar het leven nog wel leuk zo, maar de andere dag zie ik hoe ze toch op haar manier lijkt te genieten van het lekker in huis zijn, beetje dutten, baasjes om zich heen, haar eten (!)
 enz.
 enz.Kon ik het maar vragen hoe ze zich voelt als senior ......
Groetjes,
Jolanda

). Maar ik merk dat het vaak toch te veel is voor haar. Ook erg lastig, haar koppie wil wel, maar haar lichaam af en toe niet meer. De balans staat gelukkig grotendeels nog aan de goede kant, maar het blijft wel opletten zeg maar.
). Maar ik merk dat het vaak toch te veel is voor haar. Ook erg lastig, haar koppie wil wel, maar haar lichaam af en toe niet meer. De balans staat gelukkig grotendeels nog aan de goede kant, maar het blijft wel opletten zeg maar. Danouk en
 Danouk en  Sanna
 Sanna
 Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
  Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
  Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
 Met de neus zowat in de de kussen. Heerlijk om te zien die schat van ons.
  Met de neus zowat in de de kussen. Heerlijk om te zien die schat van ons.