Koda staat moeilijk op

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Koda-beer

Ongelezen bericht door Koda-beer »

Zouden jullie wat adresjes kunnen noemen dan waar ik naar toe kan voor zo'n onderzoek?
Voorlopig zie ik het in ieder geval nog ff aan. De kans is héél groot dat het tijdens het spelen is gebeurt of dat ik hem bij een correctie toen die trok aan de riem een beetje te hard heb gecorrigeerd. Hij heeft als is een teentje gekneusd.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

op die manier heeft de pup van een kennis van mij laatst z'n pootje gebroken.
Haar dochtertje liet de pup van 6 maanden uit (klein ras) en heeft zo haard aan de riem getrokken dat het arme beessie zo z'n pootje brak....
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Koda-beer

Ja maar zo onbenullig doe ik het niet. Hij moet het wel voelen en hijs best fors (30 kilo en 7.5 maand).
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Koda-beer schreef:Ja maar zo onbenullig doe ik het niet. Hij moet het wel voelen en hijs best fors (30 kilo en 7.5 maand).

Door hem terug te trekken, zal hij het trekken niet afleren. Daar is een andere aanpak voor nodig. Dat echter is weer een heel ander onderwerp ;-)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Koda-beer

Het werkt anders prima. Het is misschien wat hard, maar hij doet het nu eigenlijk alleen als andere honden naar hem blaffen.
Welke aanpak zou jij daar voor gebruiken dan?
Koda-beer

Het opstaan gaat trouwens al weer soepeler. Het spelen met andere honden vermijd ik liever nog een weekje. Hij heeft wel even 5 minuutjes gezwommen.

Koda mag trouwens 5 april Examen doen in de puppy cursus! :D
Plaats reactie