Snee/Wondje in voetzooltje
-
Jutta
- Speurneus

Snee/Wondje in voetzooltje
Helaas heeft Chester een wondje opgelopen. Ik weet niet of het door het riet kwam of misschien wel glas. Gisteravond liep hij ineens raar en wij dachten eerst dat hij zich verstapt heeft maar later bleek er op een kussentje van zijn linker voorpoot toch een wondje te zijn.
Nu heb ik hier van verschillende mensen gelezen dat je honingzalf erop kunt doen. Die heb ik thuis dus dat ga ik proberen. Zouden jullie het wel ontsmetten en hebben jullie wellicht een tip voor mij hoe ik dat kan aanpakken ?? Ben (gelukkig misschien) nog een leek hierin. Tips zijn van harte welkom.
Nu heb ik hier van verschillende mensen gelezen dat je honingzalf erop kunt doen. Die heb ik thuis dus dat ga ik proberen. Zouden jullie het wel ontsmetten en hebben jullie wellicht een tip voor mij hoe ik dat kan aanpakken ?? Ben (gelukkig misschien) nog een leek hierin. Tips zijn van harte welkom.
bedankt Sharon !
-
Terra5
- Speurneus

Danouk had het pasgeleden ook.. Zijn echt vervelende wondjes, omdat het met lopen toch snel weer open gaat 
Ik heb ook honingzalf erop gedaan. Verder spoelde ik haar pootje na wandelingen af in een teiltje water met een klein beetje soda daarin opgelost. Niet laten weken, maar wel even dat het vuil eruit spoelt zeg maar.. En dan daarna de honingzalf erop. En even wat rustig aan doen met wandelen. Ik liet haar niet los, om het toch wat meer rust te geven.
Meningen zijn er wel over verdeeld of je het nu wel of niet moet afspoelen, je kan ook een schoentje aandoen als je met hem naar buiten gaat. Maar dat laatste heb ik niet gedaan..
Beterschap met je mooie man
Ik heb ook honingzalf erop gedaan. Verder spoelde ik haar pootje na wandelingen af in een teiltje water met een klein beetje soda daarin opgelost. Niet laten weken, maar wel even dat het vuil eruit spoelt zeg maar.. En dan daarna de honingzalf erop. En even wat rustig aan doen met wandelen. Ik liet haar niet los, om het toch wat meer rust te geven.
Meningen zijn er wel over verdeeld of je het nu wel of niet moet afspoelen, je kan ook een schoentje aandoen als je met hem naar buiten gaat. Maar dat laatste heb ik niet gedaan..
Beterschap met je mooie man
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
delange
- Kleine hondenneus

Kenzo heeft sinds een dag of 3 een gebarsten kussentje aan zijn re-voorpoot... Hij zit er veel aan te likken en loopt soms wat moeilijker.. Er nu al 2 dagen 2x per dag vaseline op gedaan en het geneest al aardig! 
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-