Noah zijn spieren zijn flink getraind, de orthopeed gaf toen nog aan dat hij heel sterk is aan zijn achterhand door de spieren die hij daar heeft zitten.speurneus carola schreef:dan moet je zijn spieren meer gaan trainen die houden door hun stevigte de boel op hun plek zodat er veel minder wrijving en beschadigingen op kunnen treden. extra toevoegingen als glucosemine en omega 3 en 6 vetzuren (vis en zalmolie) helpen daarbij. veel zwemmen en als ie uitgegroeid is fietsen.sharon66057 schreef:Bedankt voor de knuffels ze worden allemaal doorgegeven.
Noah tilt wel vaker een van zijn achterpoten op ik heb het toen ook aangegeven tijdens het onderzoek van zijn heupen, ons is toen verteld dat door de slappe banden de heup af en toe iets uit de kom kan gaan tenminste als zijn spieren het op dat moment even niet aankunnen.
Daarom mag Noah ook niet te moe worden want dan verslappen zijn spieren en kunnen die de slappe banden niet opvangen, we zien het weleens tijdens de wandeling als hij heel moe is dan tilt hij weleens een pootje op, we gaan dan even bij hem zitten om zijn poot te masseren en te rusten en daarna gaat het vaak wel weer, maar hij piept dan niet.
Ik denk zelf dat hij nu door het spelen een rare beweging heeft gemaakt waardoor zijn heupje uit de kom schoot op een rare ongemakkelijke manier en dat het hem even heel veel pijn deed, hij hielt zijn poot ook raar omhoog maar door het masseren en ontspannen van zijn spieren werd hij weer rustig.
Gelukkig gebeurd het allemaal niet vaak omdat hij een flinke bespiering heeft maar zo word je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt, het was zo zielig![]()
Nu gaat het weer met hem, we doen het weekend maar even rustig aan... uiteraard houden we het goed in de gaten![]()
Waar kan ik traumeel pilletjes kopen Miranda, want dat is wel handig om in huis te hebben.
Hij word in juni drie jaar en zwemt heel veel, fietsen hebben we geprobeerd maar dat trekt hij niet.
Noah heeft ook zijn voorpoten waar we rekening mee moeten houden dus hij krijgt al sinds dat hij 6 maanden is glucosamine en een goede visolie.
Maar de orthopeed zei ook hoeveel spieren hij ook heeft als hij moe is verslappen die spieren... vandaar dus dat hij niet te moe mag worden
Maar toch bedankt voor je goedbedoelde adviezen