Bundels en zijn 1e kwijl 'gebeuren'

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Bundels en zijn 1e kwijl 'gebeuren'

Ongelezen bericht door francis v »

Er zijn momenteel teefjes in de buurt die her en der iets heerlijk geurend op het grasveld achterlaten waardoor mijn mannen hun reukorgaan op volle toeren doet draaien dan enkele maanden geleden. Zo ook van de week tijdens een wandeling in de buurt.

Waar Banjer snuffelt staat Bundels binnen no time ook te snuffelen. Als ik die 2 dan zo als jut & jul zien wandelen heeft het meer iets van zwaankleefzwaangebeuren. :D

Maar Bundels iets ruikt van een teefje dan gaat hij op in het geurtje wat daar hangt dat hij de rest van de wereld om zich heen totaal vergeet. Hij snuift de grassprietjes zowat zijn neus in en het geurtje is zoooo aantrekkelijk dat hij naast het ruiken ook moet proeven. Dus ja hoor daar gaat ook zijn tong over de grassprietjes. Banjer en ik waren ondertussen doorgelopen. Na enige tijd kwam Bundels terug in de wereld waar Banjer en ik ook weer belangrijk voor hem zijn en daar kwam onze jonge adonis op een drafje aanlopen. Kwam naast me lopen en keek me wat onwetend aan.

Ik moet lachen om zijn blik. Hij keek me aan met een blik van....zeg baas, moet je nou eens kijken...heb een bek vol schuim terwijl ik niets heb gegeten..help. Terwijl Bundels zijn overtollig schuim probeerde weg te slikken moest ik lachen om zijn 'onschuldige' kop. Tja Bundels dat hoort er ook bij als jonge hond met een lijf vol gierende hormonen. :D

Zolang het blijft bij ruiken,likken en daarna wat schuimbekken vind ik het prima :)
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

:D Herkenbaar verhaal. Hier hebben we tegenoordig het commando "plasje en lopen", want ik vond/vind het niet erg prettig :wink:
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Heel herkenbaar.
Alleen Huub vouwt zijn lijf om die bewuste lantaarnpaal heen en ik trek me een breuk.
En dit niet 1 keer maar 30 keer per wandeling.
Andere hondjes of mensen hij loopt achterstevoren om die hondjes/mensen te blijven zien en ik word hor en dol.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

hahaha.... Bundels wordt een echte kerel!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Roos schreef::D Herkenbaar verhaal. Hier hebben we tegenoordig het commando "plasje en lopen", want ik vond/vind het niet erg prettig :wink:
hier hetzelfde :D
"nee, plassen" en "lopen" wordt momenteel ook volop gebruikt, maar soms gaat de rem er op bij een ernstig lekker luchtje, dus moet vrouwtje haar spierballen soms gebruiken om meneer mee te krijgen

zwaar leven als gezonde reu :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Join the club Mister Bundels, en nu ook heftig gaan spoileren he maakt diepe indruk op vrouwtjes!!! 8) :D
Succes :roll:
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Plaats reactie