Waar Banjer snuffelt staat Bundels binnen no time ook te snuffelen. Als ik die 2 dan zo als jut & jul zien wandelen heeft het meer iets van zwaankleefzwaangebeuren.
Maar Bundels iets ruikt van een teefje dan gaat hij op in het geurtje wat daar hangt dat hij de rest van de wereld om zich heen totaal vergeet. Hij snuift de grassprietjes zowat zijn neus in en het geurtje is zoooo aantrekkelijk dat hij naast het ruiken ook moet proeven. Dus ja hoor daar gaat ook zijn tong over de grassprietjes. Banjer en ik waren ondertussen doorgelopen. Na enige tijd kwam Bundels terug in de wereld waar Banjer en ik ook weer belangrijk voor hem zijn en daar kwam onze jonge adonis op een drafje aanlopen. Kwam naast me lopen en keek me wat onwetend aan.
Ik moet lachen om zijn blik. Hij keek me aan met een blik van....zeg baas, moet je nou eens kijken...heb een bek vol schuim terwijl ik niets heb gegeten..help. Terwijl Bundels zijn overtollig schuim probeerde weg te slikken moest ik lachen om zijn 'onschuldige' kop. Tja Bundels dat hoort er ook bij als jonge hond met een lijf vol gierende hormonen.
Zolang het blijft bij ruiken,likken en daarna wat schuimbekken vind ik het prima