Implantaat

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Als ik dit allemaal zo lees zit ik volgende maand met Huub ook bij de DA voor een implantaat.
Beest heeft hele trossen bananen in zijn oren en als hij iets lekkers ruikt (plasje teefjes) gaan er vier poten wijd en zet hij zich schrap want hij moet snuffen en ik maar trekken en sleuren aan die riem want luisteren ho maar.
In het bos andere honden hij loopt gewoon met die andere hond mee stond ik met mijn balletje en paardenlong te zwaaien en hem te roepen.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Ik heb ervoor gekozen om het eerst niet te doen..... na heel intensief trainen wordt het trekken aan de riem naar andere honden steeds minder. Ruud blijft andere honden heel interessant vinden maar loopt wel steeds beter mee en komt als ik hem roep.
(hij zwom trouwens vanmiddag nog wel de sloot over toen hij aan de overkant een hele leuke hond zag :evil: maar..... het duurde even, maar hij kwam ook weer teruggezwommen).
We zijn er nog lang niet maar zolang ik vooruitgang zie ga ik ervoor zonder implantaat (kan altijd later nog!).
En het spetteren.... tja het is een reu en dan dweilen we maar wat vaker :wink:
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ik heb ervoor gekozen om het eerst niet te doen..... na heel intensief trainen wordt het trekken aan de riem naar andere honden steeds minder. Ruud blijft andere honden heel interessant vinden maar loopt wel steeds beter mee en komt als ik hem roep.
(hij zwom trouwens vanmiddag nog wel de sloot over toen hij aan de overkant een hele leuke hond zag :evil: maar..... het duurde even, maar hij kwam ook weer teruggezwommen).
Het oeverloos snuffelen doet hij nog steeds :? maar ik probeer hem af te leiden met een balletje of door een stukje te rennen en ook dat lijkt (een beetje) te werken
En het spetteren.... tja het is een reu en dan dweilen we maar wat vaker :wink:

We zijn er nog lang niet maar zolang ik vooruitgang zie ga ik er eerst voor zonder implantaat (kan altijd later nog!).
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Sorry, 2 x gepost. Ik wilde er nog wat bijzetten maar was wrs te laat met het wijzigen?
Afbeelding

Bedankt Monika!
gio

Ongelezen bericht door gio »

Hallo heb net een bericht geplaatst over gio met zijn bananen in zijn oren en kwam toen dit onderwerp tegen. 8)

Het lijkt wel over Gio te gaan. Het lijkt mij de moeite waard om over een implantaat na te denken.Lijkt me heerlijk om normaal te wandelen.

Denk zelf dat hij erg last heeft van zijn hormonen. Likken aan plasjes, trekken aan de riem als hij teefjes ziet,niet luisteren en met andere honden mee gaan als hij los is :evil:

Ga er goed over nadenken.Gio is 10 maanden,misschien komen we zo weer aan trainen toe en heeft hij weer aandacht voor mij.
Sinds een paar weken is hij zo. Ken hem zo niet.

Groetjes miranda en een poot van Gio
Plaats reactie