Afscheiding na loopsheid

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Donja

Afscheiding na loopsheid

Ongelezen bericht door Donja »

Voor de loopsheid had tara al vaginale afscheiding. Het was toen groen en we zijn hiermee naar de dierenarts geweest. Het bleek vaginitis te zijn. Toen ze loops werd was het over. Een week geleden was de laatste dag van haar loopsheid en nu heeft ze weer sinds 2 dagen vaginale afscheiding. Het is nu alleen helder/witachtig van kleur. Het stinkt niet en tara is ook niet anders dan normaal. Ze eet en drinkt goed en is levendig. Ik weet dat vaginale afscheiding kan duiden op baarmoederontsteking. De rest van de sympomen heeft ze alleen niet.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? En een idee wat hetnog meer zou kunnen zijn.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Ik zou er toch naar laten kijken. Toen Kira een baarmoederontsteking had, merkten wij ook niets. Zij was toen 5-6 jaar. Maar ik weet dat honden super hard voor hun eigen zijn.

Ik weet dus niet of dit een baarmoederontsteking is maar vertrouw je het niet dan langs de DA.

Sterkte met Tara
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
honesto do campo verde

Ongelezen bericht door honesto do campo verde »

Als het wit is en niet ruikt kan het geen kwaad, Priska heeft dat ook wel eens. Als het groen is dan naar de da.
Donja

Ongelezen bericht door Donja »

Bedankt voor jullie reacties. Ik had gister na het plaatsen van mijn bericht toch nog even de dierenarts gebeld omdat ik toch even wilde overleggen. Zij zei mij ook dat als het helder is en niet stinkt ik het wel aan kan zien maar zodra het van kleur veranderd of het gedrag van Tara dat ik wel gelijk langs moet komen. Ik hoop dat het snel over is want het zit me toch niet lekker...
Plaats reactie