Sinds Pasja de volwasswn brokken van royal canin heeft spuugt ze regelmatig haar brokken uit na het eten. Meestal in 3 of 4 hopen.
De laatste tijd is het wel heel raak. Nu al drie ochtenden dat ze haar ontbijt uitspuugt. Het is ook vask voor gaar ontbijt dat ze 3x moet spugen. Dan is het uiteraard alleen maar gal. Het is nooit bij het avond eten.
Moet ik me zorgen maken of even bij de da langsgaan?
Overgeven voor en na het eten
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Ik zou flink wat water bij de brokken doen. Ze eet ws te snel. dus dan komen ze er gelijk weer uit. Met water erbij heb je dat probleem niet.
En het gal braken komt van de lege maag. Je kan de laatste maaltijd later geven zodat de tijd tussen de laatste en de eerste maaltijd korter wordt.
Als je je zorgen maakt kan je natuurlijk altijd even naar de DA gaan
En het gal braken komt van de lege maag. Je kan de laatste maaltijd later geven zodat de tijd tussen de laatste en de eerste maaltijd korter wordt.
Als je je zorgen maakt kan je natuurlijk altijd even naar de DA gaan
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections