Pppfff, hier zakt me de broek van af zeg...

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Connie mama van Boris

Pppfff, hier zakt me de broek van af zeg...

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

Ga ik vanavond met mijn twee dochters Boris uitlaten na het eten, kom ik een buurtbewoner tegen die ook een labrador heeft.
Hij had zijn hond niet bij zich en vroeg hoe het met Boris ging.
Hij vond hem er zo mooi slank uitzien dus ik uitgelegd dat hij drie keer per dag afgepast voer krijgt, maar dat we ook veel met hem lopen.
Nou, wij niet zegt de sukkel, mijn KINDEREN laten hem vaak een blokje uit om het huis en dan vinden ze het wel weer genoeg.
En dat maar twee keer per dag, hij fietst dan ook wel met de hond maar that's it!!!
Ik stond werkelijk waar met mijn oren te klapperen en heb nog wel gezegd dat wij wisten waar we aan begonnen met een toch wel grote hond en daar hoort behoorlijk met hem uitgaan toch zeker ook bij!
En dan je kinderen de schuld geven!
Ik vind dat je als volwassene verantwoordelijk bent voor je hond, mijn kinderen kunnen Boris niet eens uitlaten omdat hij te sterk is maar ze moeten wel eens mee wandelen!
Als ik eens een dag wat minder tijd heb voor de grote ronde voel ik me al schuldig terwijl zo'n malloot zn hond alleen laat luchten.
Het valt me sinds ik een hond heb zowieso op dat er wel heel veel mensen zijn die met grote honden best weinig wandelen.
Ik heb medelijden met hun hond! :(
Bah!!!
bloempje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door bloempje »

hier tegen over woont ook een gezin met zo'n soort boxer hond een grote in ieder geval en die hond mag 3x op een dag tot de derde boom om het veldje (ongeveer 50 meter lopen) en weer terug en dat is het dan. ik zit me ook steeds te irriteren. die hond gaat soms kei leuk huppelen om te spelen en ze reageren niet eens op hem. erg sneu!
Wij weten ook waar we aan gaan beginnen en dat we ook met regen, hagel, sneeuw en -16 moeten wandelen maar daar kies je voor!
28 april is ons meisje geboren!!!!
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Mijn eigen hond komt alleen maar op het grasveldje aan de overkant...
Mijn leenpupperd van de geleidehondenschool alleen maar in de goot hier 4 stappen uit de voordeur...
Je moet de scheve/vuile blikken eens zien en de opmerkingen eens horen die ik soms krijg.

Alle keren dat ze naar bos, strand, plas, hei enz gaan ziet/weet niemand.
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Guus loopt hier elke dag denk ik een uur totaal (is ook nog een pup)
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Dat commentaar krijg ik ook wel eens, als ik Tess aan de overkant een plasje laat doen. Dat ik me er makkelijk vanaf maak, 20 meter van huis......Maar dat we die dag al 4 p en p rondjes gehad hebben EN een flinke ronde bos, ziet niemand!
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Ik snap inderdaad ook niet dat sommige hondenbezitters zich er zo makkelijk van af maken. Wij hadden eens buren met 2 redelijk grote honden, die af en toe een korte ronde werden uitgelaten. Toen deze mensen zagen dat onze hondjes graag buiten in de tuin lagen, kregen ze een lumineus :confused: idee...... .....Zij schutten hun eigen, betegelde, tuin af, stuurden de honden daar de godganse dag heen en gingen nog maar sporadisch met ze uit. En de hondenpoep in de tuin namen ze schijbaar maar voor lief, want ze stonden elke avond de tuin schoon te spuiten. Wij vonden dat natuurlijk heel erg sneu, onze honden werden lekker uitgelaten en renden naast de fiets........maar er viel ook niet echt te praten met deze lui.........Later hebben ze de grootste hond weggedaan, omdat ie onhandelbaar werd, gek he!!
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Connie mama van Boris

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

Ik snap ook best dat je niet van iedere hondenbezitter weet hoeveel ze met hun hond uitgaan maar deze meneer vertelde me zélf dat ze weinig en kort met hun hond uitgingen.
Dat is geen aaname van mijn kant maar een feit!
En dat vindt ik zo raar, dat hij dat blijkbaar gewoon vindt!
Koda-beer

Ongelezen bericht door Koda-beer »

Ik loop minstens een kwartier - 20 minuten met de sinds hij 5 á 6 maand is, tenzij we ergens heen moeten. Dan laat ik hem op het veld voor de deur even snel een plasje doen.
Je hond vind het fijn om 's avonds even een rondje te lopen, als het zou kunnen ligt die van ons hele dagen in de tuin in het gras, met een mooie grote stok of een lekker botje.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Ik snap dat ook niet.
Ik zal het je nog sterker vertellen. Mijn buren hebben twee chiwawa (geen idee hoe je het schrijft :wink: :oops: ), maar jullie kennen zij wel.
Ik woon hier nu 1 jaar en ik heb die honden welgeteld twee keer in een buggy buiten gezien :evil: Ik vraag mij af hoe zij het doen met de ontlasting enzo, volgens mij gebruiken ze een kattenbak.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Koda-beer

Ongelezen bericht door Koda-beer »

royenmarjolein schreef:Ik snap dat ook niet.
Ik zal het je nog sterker vertellen. Mijn buren hebben twee chiwawa (geen idee hoe je het schrijft :wink: :oops: ), maar jullie kennen zij wel.
Ik woon hier nu 1 jaar en ik heb die honden welgeteld twee keer in een buggy buiten gezien :evil: Ik vraag mij af hoe zij het doen met de ontlasting enzo, volgens mij gebruiken ze een kattenbak.
Ik zou dat geen eens meer een hond noemen, eerder een gemuteerde rat of iets dergelijks. Jemig wat vind ik dat lelijke beesten.. :oops:
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Sja, je hebt mensen met honden en hondenmensen. Zó is het, het is een levensstijl en wanneer je niet van lopen houdt ( in welk seizoen dan ook) kan er er beter niet aan beginnen. En dan ook klagen wanneer de hond van frustratie de schoenen op eet..
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Maar het allerergste is ook nog dat mijn buren (de eigenaren van die honden) ons gewaarschuwd dat onze andere buurman een hondenhater zou zijn :shock: Hij is geen hondenmens, maar haten is echt niet van toepassing. Dan heb ik liever mijn ''hondenhater'' buurman die bewust niet kiest voor een hond dan mijn andere buren die nog niet eens met hun eigen honden gaan wandelen. Ik vind het te triest voor woorden.
Het is ook niet mijn ras, maar ik vind het wel zielig voor die hondjes.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
bloempje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door bloempje »

milo schreef:Sja, je hebt mensen met honden en hondenmensen.

dat vind ik een hele goede!!!!! :klasse:
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Je heb ze er tussen hoor, hier ook buren met 3 grote honden, in een
klein huis. de buurman gaat 1e per dag om en om met die honden een
blokje om de straat en dat is het.... daar snap je niks van.

Kijk maar eens buiten als het regent, dan schijnt ineens ook geen mens
een hond te hebben :confused:
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Ging niet goed, dacht plaats 2x een bericht :lol: :lol:
Plaats reactie