fokkers gezocht

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Hij vervangt mijn kleine Caedlih niet en dat is inderdaad niet erg. Gewoon door zichzelf te zijn en door hond te zijn, brengt hij terug vreugde en plezier in mijn leven.

En eigenlijk wil ik ook niet dat Caedlih "vervangen" wordt. Ze was speciaal, ze was mijn kleine meid.
Ze wordt nog steeds ontzettend gemist, maar dat is alleen maar mogelijk omdat ik zoveel aan haar gehad heb. En dat had ik niet willen missen!

Het is meer dan voldoende dat Doby gewoon zichzelf is. Geen knuffelaar in hart en nieren, zoals mijn Caedlih dat was, maar een echte clown die ons allen aan het lachen maakt. Anders, maar ook leuk.

En dank je wel voor het complimentje over zijn naam.
Die heb ik gehaald uit de eerste Harry Potter film: zo heet het huiselfje wat bij de oom en tante van Harry woont. Volgens mijn vader een lelijke donder waarover je best zwijgt...
En ik vond hem net zo schattig!

Wat foto's betreft: sorry...
Hoezeer ik ook geniet van Doby, foto's nemen van hem lukt me op dit moment nog niet. Caedlih was mijn favoriete en zo goed als enige onderwerp en ik vind het niet erg om geen puppyfoto's te hebben. Die heb ik van Caedlih ook niet.
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Plaats reactie