dat hij dol is op Hidde was ons wel duidelijk,hij pikt (nog) zo ontzettend veel van de tergdwerg.te veel als je het ons vraagt,maar Roef laat het maar allemaal over zich heen komen
maar dat hij zijn kleine broer beschermd? nah dat had ik niet achter hem gezocht.
vanmorgen liep Hidde even lekker over het veld,wel aan de riem want stijle waterkantjes en lomp pupje gaan slecht samen.
ineens komt er een herder van uit het bos het veld op denderen,alle honden bij ons geroepen.helaas een herderbaas die niet snapt dat je een vreemde hond niet zo op een groep honden aflaat stuiven dus herder stormt op ons af en ziet Hidde.
de herder wil op hidde af om even te ruiken(lichaamstaal was verder netjes) maar dit ging roef dus te ver,hij duwde de herder weg bij hidde(die tussen mijn benen gekropen was)
en tot 3 x toe bonjourde roef de herder weg bij hidde,tot het kwartje viel bij de drukte schopper en kalmeerde,pas toen mocht hij aan hidde ruiken van roef,maar ook weer niet te lang
het zal waarschijnlijk normaal hondengedrag zijn in een roedel,maar mijn vriendin en ik vonden het zo lief om te zien dat roef dit deed.
mijn grote lieve monster
als je me dit een jaar geleden had verteld had ik denk ik spontaan de slappe lach gekregen