Verzekering
-
roelien
Ik heb ook nog niks gehoord van Petplan. Ben niet zo blij met deze nieuwe voorwaarden. Vind dat ze het mensen waarvan de honden echt nu al dingen hebben, waar ze de rest van hun leven medicijnen of behandeling voor nodig hebben wel heel zwaar maken.
Want die kunnen eigenlijk niet overstappen omdat ze dan een uitsluiting op die punten krijgen bij een andere verzekering.
Eigenlijk zou iedereen zich massaal moeten afmelden maar meestal gebeurd dat niet massaal genoeg...
Want die kunnen eigenlijk niet overstappen omdat ze dan een uitsluiting op die punten krijgen bij een andere verzekering.
Eigenlijk zou iedereen zich massaal moeten afmelden maar meestal gebeurd dat niet massaal genoeg...
-
Zeros&Mac
-
Agnes
Ik kan niet wachten tot het bericht van Petplan! Haha, ik wilde van ze af en nu geven ze mij een reden dat ik dat ook mag (ipv de 5 jaar die ik anders moest wachten)... Kom maar op!
Wat betreft huidige ziekte en leeftijd: Daar heb ik geluk mee: gezonde jonge hond, dus ik ga er van uit dat een andere verzekering ook niet veel duurder is...
Wat betreft huidige ziekte en leeftijd: Daar heb ik geluk mee: gezonde jonge hond, dus ik ga er van uit dat een andere verzekering ook niet veel duurder is...
-
roelien
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
Ik heb de nieuwe voorwaarden e-mail ook gekregen. Al moet ik zeggen, ze betalen wel veel uit.
Zelfs de officiële HD/ED foto's, die ik bij Tyleet heb laten maken. Ach....niet geschoten is altijd mis.
Das wat ik iig dacht toen ik em declareerde. Maar goed, we mogen em deze maand opzeggen en dat gaat zeker gebeuren.
-
Agnes
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Ik heb Petplan gebeld en zij zeiden dat je een brief krijgt een maand voordat je je verzekering gestart bent. Bij mij zou dat dus pas rond oktober zijn, aangezien de verzekering op 1 november is ingegaan.Agnes schreef:Ik heb nog steeds geen mail gehad over de veranderingen? Waarom krijgt de helft hem wel en de andere helft niet??? (of zou hij in mijn spam-folder hebben gestaan dat ik hem ongelezen heb verwijderd?)
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Klopt ik krijg hem pas in Juli..jolien schreef:Ik heb Petplan gebeld en zij zeiden dat je een brief krijgt een maand voordat je je verzekering gestart bent. Bij mij zou dat dus pas rond oktober zijn, aangezien de verzekering op 1 november is ingegaan.Agnes schreef:Ik heb nog steeds geen mail gehad over de veranderingen? Waarom krijgt de helft hem wel en de andere helft niet??? (of zou hij in mijn spam-folder hebben gestaan dat ik hem ongelezen heb verwijderd?)
Groetjes Debby en een poot van Fayth
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

Sinds vandaag online (zelf nog niet gekeken):
http://verzekerjehuisdier.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Heb ff vluchtig de voorwaardes bekeken, ga volgende week ff bellen kan niet echt een goed dekkingsoverzicht vinden.Lars en Daniëlle schreef:Sinds vandaag online (zelf nog niet gekeken):
Wat ik wel meteen zag is 19% eigenbijdrage. Keuze uit twee pakketten en standaartpremie is lager voor Fayth dan bij petplan.
Groetjes Debby en een poot van Fayth
-
roelien