Verzekering

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Ik heb ook nog niks gehoord van Petplan. Ben niet zo blij met deze nieuwe voorwaarden. Vind dat ze het mensen waarvan de honden echt nu al dingen hebben, waar ze de rest van hun leven medicijnen of behandeling voor nodig hebben wel heel zwaar maken.
Want die kunnen eigenlijk niet overstappen omdat ze dan een uitsluiting op die punten krijgen bij een andere verzekering.

Eigenlijk zou iedereen zich massaal moeten afmelden maar meestal gebeurd dat niet massaal genoeg...
Zeros&Mac

Ongelezen bericht door Zeros&Mac »

Zeros & Mac zijn beide verzekerd bij Proteq. Wij zijn erg tevreden over Proteq en zijn blij dat we ze verzekerd hebben. Heeft ons al een hoop geld gescheeld!
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Ik kan niet wachten tot het bericht van Petplan! Haha, ik wilde van ze af en nu geven ze mij een reden dat ik dat ook mag (ipv de 5 jaar die ik anders moest wachten)... Kom maar op!

Wat betreft huidige ziekte en leeftijd: Daar heb ik geluk mee: gezonde jonge hond, dus ik ga er van uit dat een andere verzekering ook niet veel duurder is...
roelien

Ik heb nog geen bericht van petplan maar wil wel vast gaan kijken naar een andere verzekering. Weet iemand de link waarin al die verschillende verzekeringen stonden? Ik kan hem niet vinden.
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Hier ook nog niks gehoord van Petplan ik ben tot December verzekerd maar ga zeker opzeggen :mad:
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

Ik heb de nieuwe voorwaarden e-mail ook gekregen. Al moet ik zeggen, ze betalen wel veel uit. :) Zelfs de officiële HD/ED foto's, die ik bij Tyleet heb laten maken. Ach....niet geschoten is altijd mis. 8) Das wat ik iig dacht toen ik em declareerde. Maar goed, we mogen em deze maand opzeggen en dat gaat zeker gebeuren.
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Ik heb nog steeds geen mail gehad over de veranderingen? Waarom krijgt de helft hem wel en de andere helft niet??? (of zou hij in mijn spam-folder hebben gestaan dat ik hem ongelezen heb verwijderd? :oops: )
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Agnes schreef:Ik heb nog steeds geen mail gehad over de veranderingen? Waarom krijgt de helft hem wel en de andere helft niet??? (of zou hij in mijn spam-folder hebben gestaan dat ik hem ongelezen heb verwijderd? :oops: )
Ik heb Petplan gebeld en zij zeiden dat je een brief krijgt een maand voordat je je verzekering gestart bent. Bij mij zou dat dus pas rond oktober zijn, aangezien de verzekering op 1 november is ingegaan.
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

jolien schreef:
Agnes schreef:Ik heb nog steeds geen mail gehad over de veranderingen? Waarom krijgt de helft hem wel en de andere helft niet??? (of zou hij in mijn spam-folder hebben gestaan dat ik hem ongelezen heb verwijderd? :oops: )
Ik heb Petplan gebeld en zij zeiden dat je een brief krijgt een maand voordat je je verzekering gestart bent. Bij mij zou dat dus pas rond oktober zijn, aangezien de verzekering op 1 november is ingegaan.
Klopt ik krijg hem pas in Juli..
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Sinds vandaag online (zelf nog niet gekeken):

http://verzekerjehuisdier.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Lars en Daniëlle schreef:Sinds vandaag online (zelf nog niet gekeken):

http://verzekerjehuisdier.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb ff vluchtig de voorwaardes bekeken, ga volgende week ff bellen kan niet echt een goed dekkingsoverzicht vinden.

Wat ik wel meteen zag is 19% eigenbijdrage. Keuze uit twee pakketten en standaartpremie is lager voor Fayth dan bij petplan.
Groetjes Debby en een poot van Fayth
roelien

Petplan heeft na kritiek een nieuw plan.

Een eigen bijdrage afhankelijk van je premie: 7,50/ 12,50 of nog steeds 17,50 als je het basispakket hebt..... als ik het goed begrepen heb.
Plaats reactie