Wat een kanjer!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Eddy

Wat een kanjer!

Ongelezen bericht door Eddy »

Een aantal weken geleden hebben wij onze lieve kruizing Moppy na 10 jaar moeten laten inslapen door een tumor. Ze was een echt maatje altijd blij en lief naar anderen. Het doet ons ontzettend veel verdriet en we missen haar enorm. We hebben ook nog andere dieren Scratch onze Jack Russel, onze poes Cleo, onze kater Whiskey en de vrijgezelle cavia Ren. Vorige week hebben we de knoop doorgehakt en afgelopen vrijdag hebben ons gezin uitgebreid met een ontzettend stoere Labradorpup Benji.

De eerste kennismaking met onze dieren ging beter dan we ooit hadden durfen dromen, meteen toen Benji binnen kwam (op mijn arm) wilde Scratch naar hem toe na even kort besnuffelen gaf hij Benji een lik over zijn koppie. Cleo vond even neusjes aanraken meer dan genoeg en Whiskey gaf gelijk koppies en begon Benji te wassen. En Benji vond het allemaal geweldig.
Scratch heeft nu zoiets van blijf maar bij me vandaan dan vind ik alles best, maar de nieuwsgierigheid van Benji is te groot dus Scratch neemt zelf maar even de nodige afstand.
Benji is 7 weken nog een beetje te jong maar dat komt omdat zijn moeder van Benji is doodgereden toen hij 5 weken was. Het is ongelovelijk hoe snel hij alles oppakt hij is als zo goed als zindelijk (alleen s'nachts is nog moeilijk), maar hij loopt al naar de deur als hij moet plassen of poepen. Hij is nergens bang voor zelf niet de 2 bordeaux dogs die hem kwamen begroeten blij liep hij tussen hun door.

Ook ons bezoek aan de dierenarts gister verliep uitstekend, en Benji is een kerngezonde pup.

Sorry voor dit eindeloze verhaal maar ik ben zo trots op onze dieren ik wilde het toch even kwijt.

Groeten,
Eddy
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Welkom thuis Benji. Foto's zijn natuurlijk altijd welkom. :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Dat is een vrolijke dierenbende bij jullie.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Gefeliciteerd met jullie nieuwe dierenvriend :D Veel geluk en plezier samen!
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Wat leuk, veel plezier ermee ;).
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Fijn dat Benji gezond en zo blij is. Geniet er maar van! :)
Afbeelding

Bedankt Monika!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst Benji.
En wat zal het heerlijk geweest zijn dat het tussen de andere huisgenoten zo goed is verlopen.
Pebbles
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Pebbles »

Gefeliciteerd met Benji. Heel veel plezier met elkaar.
pat

Ongelezen bericht door pat »

Veel plezier met die kleine ondeugd
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Heel veel liefde, gezondheid en geluk met Benji toegewenst! :zwartpootje: :blondpootje:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
Eddy

Ongelezen bericht door Eddy »

Dankjullie wel voor alle leuke reacties. Benji heeft het helemaal naar zijn zin en wij vinden hem geweldig, ik ben al begonnen met oefenen en zitten en komen heeft hij al redelijk onder de knie.

Afbeelding
Plaats reactie