Een beginnersfout

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Een beginnersfout

Ongelezen bericht door nicole »

Onze Indy is nu bijna een weekje bij ons. Het gaat heel goed, hij heeft bijna geen ongelukjes meer, want ik ga heel vaak met hem naar buiten.
Gisternacht heeft hij van 23.30 uur tot 06.30 uur geslpaen, waar we al heel trots op waren.
Vannacht heeft hij zelfs van 23.00 uur tot 07.15 geslapen. Knapperd!!!!
Mijn man en ik slapen om de beurt om de bank voor het geval hij s nachts eruit moet, maar dat is de laatste 2 nachten dus niet nodig geweest.

En zo trots als ik vanmorgen op hem was, maakte ik zelf toch een enorm domme fout.....
Toen ik hem uit de bench liet, ben ik eerst naar de keuken gelopen om vers water in zijn bak te doen. Dom, dom, dom......Ik had er gewoon voor moeten zorgen dat ik al met schoenen en jas (en paraplu) klaarstond, zodat ik hem gelijk mee naar buiten nam. Maar nee, ik ging eerst water in zijn bak doen. Waarom ik dat deed weet ik eerlijk gezegd ook niet. Maar je voelt hem al aankomen....
Na zo'n lange nacht moet hij natuurlijk direct naar buiten. En ja hoor, terwijl ik het water in de bak deed, stond hij 'braaf' op de keueknvloer te plassen.
Compleet mijn eigen fout natuurlijk! Goed. Dat doen we morgen anders :oops:
Overigens heb ik hem gelijk alsnog mee naar buiten genomen, waar hij een sprintje trok om een poep te doen. Gelukkig! Dat deed ik dan nog wel op tijd :wink:
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Nee hoor, dat is geen beginnersfout :wink: Dat doe je ook nog na een paar pups :lol:
Juna was als pup echt superbraaf, en deed alles keurig buiten. Mijn man kwam net naar beneden toen ik naar buiten wilde gaan. Dus ik zei zoiets van "goed he, dat ze na een week helemaal niets in huis heeft gedaan!" Korte dialoog, we kijken naar Juun en die zit op dat moment keurig op de mat te plassen :lol: En dan te bedenken dat dit onze 4e pup was om op te voeden... en dan nog 8)
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Vind het een hele normale "fout" hoor!

Jouw pupt boft maar met zo'n baasje die puppie lief niet gelijk de schuld geeft :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Ach, iedereen maakt wel eens een foutje .. Het is je dus bij deze vergeven 8)
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ha ha heel herkenbaar, gaat je vast nog wel eens overkomen!!!
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

ach, als het niet erger is......

Ik ben een keer mijn hond vergeten voor de supermarkt, het viel me thuis pas op dat het zo rustig was :D
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Lien schreef:ach, als het niet erger is......

Ik ben een keer mijn hond vergeten voor de supermarkt, het viel me thuis pas op dat het zo rustig was :D
Oooooohhhh, dus 'mijn fout' valt eigenlijk in de categorie 'valt best mee'
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Okee dat is best wel erg :lol:

@TO positief bekijken. Het was alleen maar wat vloeistof. Tenminste geen drol :P
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Allard schreef:

@TO positief bekijken. Het was alleen maar wat vloeistof. Tenminste geen drol :P

nee, dat had ik gisterochtend. Ik had hem uitgelaten en gewandeld, maar hij had niet gepoept. Toen we thsui kwamen heb ik nog even met hem gespeeld. En ik zie het in mijn ooghoeken gebeuren dat hij gaat hurken en wil gaan poepen. Ik riep nog : Indy NEE, en tilde hem op, maar hij kon zelf niet meer voorkomen dat terwijl ik hem optilde, er een keutel uitviel. Ik heb hem gauw mee naar buiten genomen en daar poepte hij verder, waarvoor ik hem toen heel blij heb beloond!
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:lol: :lol: :lol: ach als dat het ergste is....
en een schoon bakje water is ook wat waard 8)
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

nicole schreef:
Allard schreef:

nee, dat had ik gisterochtend. Ik had hem uitgelaten en gewandeld, maar hij had niet gepoept. Toen we thsui kwamen heb ik nog even met hem gespeeld. En ik zie het in mijn ooghoeken gebeuren dat hij gaat hurken en wil gaan poepen. Ik riep nog : Indy NEE, en tilde hem op, maar hij kon zelf niet meer voorkomen dat terwijl ik hem optilde, er een keutel uitviel. Ik heb hem gauw mee naar buiten genomen en daar poepte hij verder, waarvoor ik hem toen heel blij heb beloond!
Achja voor alles moet een eerste keer zijn :kots:
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Hahaha... inderdaad zal dat vast nog wel vaker gebeuren :) Wij zaten een paar weken geleden televisie te kijken. Dazzle (volwassen en onze 8e labrador) was steeds aandacht aan het vragen. Kop onder je arm, poot op je knie, beetje piepen, heen en weer drentelen. Steeds stuurden we haar weg, Dazzle hou op, ga in je mand, en dan ging ze weer braaf ergens liggen. Op een gegeven moment zeg ik tegen mijn man: Het lijkt wel of ik poep ruik. Ik op onderzoek uit en jawel hoor... een enorme flats in de bijkeuken.
Tja... Dazzle had geprobeerd het ons te vertellen, maar wij luisterden niet goed :oops:

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Ik denk dat het bijna onmogelijk is om te voorkomen dat je puppy eens een plasje in huis doet. Hier zijn de keren op 1 hand te tellen, we zaten er bovenop, maar hij was dan ineens zo supersnel :D

Het kleed wat toen in de kamer lag is daarna wel vervangen :D
want op een of andere manier zocht hij dat dan snel op.
Doet hij overigens nog steeds... als hij ooit moet spugen dan zoekt hij snel het kleed op en doet het nergens anders. :?
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Als de "fouten"niet erger worden 8)
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

esmoezie schreef:Ik denk dat het bijna onmogelijk is om te voorkomen dat je puppy eens een plasje in huis doet. Hier zijn de keren op 1 hand te tellen, we zaten er bovenop, maar hij was dan ineens zo supersnel :D

Het kleed wat toen in de kamer lag is daarna wel vervangen :D
want op een of andere manier zocht hij dat dan snel op.
Doet hij overigens nog steeds... als hij ooit moet spugen dan zoekt hij snel het kleed op en doet het nergens anders. :?
Hier onze pup ook,altijd als ze dan eens in huis piest, dan gaat ze naar dat kleed, moet er gekotst worden (door welke dan ook) dan is het of op mijn kleed of op mijn bank... snap dat echt niet... maar ja... Ruim het wel weer op.. moet ook bezig blijven.... :evil:
Groetjes Miranda (cosy cottage)
Plaats reactie