Gisternacht heeft hij van 23.30 uur tot 06.30 uur geslpaen, waar we al heel trots op waren.
Vannacht heeft hij zelfs van 23.00 uur tot 07.15 geslapen. Knapperd!!!!
Mijn man en ik slapen om de beurt om de bank voor het geval hij s nachts eruit moet, maar dat is de laatste 2 nachten dus niet nodig geweest.
En zo trots als ik vanmorgen op hem was, maakte ik zelf toch een enorm domme fout.....
Toen ik hem uit de bench liet, ben ik eerst naar de keuken gelopen om vers water in zijn bak te doen. Dom, dom, dom......Ik had er gewoon voor moeten zorgen dat ik al met schoenen en jas (en paraplu) klaarstond, zodat ik hem gelijk mee naar buiten nam. Maar nee, ik ging eerst water in zijn bak doen. Waarom ik dat deed weet ik eerlijk gezegd ook niet. Maar je voelt hem al aankomen....
Na zo'n lange nacht moet hij natuurlijk direct naar buiten. En ja hoor, terwijl ik het water in de bak deed, stond hij 'braaf' op de keueknvloer te plassen.
Compleet mijn eigen fout natuurlijk! Goed. Dat doen we morgen anders
Overigens heb ik hem gelijk alsnog mee naar buiten genomen, waar hij een sprintje trok om een poep te doen. Gelukkig! Dat deed ik dan nog wel op tijd