Minpuntjes van je eigen hond(en)

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Wat ik lastig vind is;

- Als ik een paar weken niets met Enzo doe (training) is het meteen "weg" en is ie weer met zichzelf bezig.

-het is niet zo'n knuffelachtig type

-op zoek naar eten en als ie succes heeft het bv rotte bananenschilleltje smakelijk vanaf een afstand opeten

Ik zeg altijd eigenlijk is het een draak van een hond, maar het is wel MIJN draak en ik ben dol op mijn manneke.

Miranda
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

lucievd schreef:Ik denk niet dat elke lab standaard van de grond vreet hoor.
Hier 1 die het nooit doet, als pup wel eens geprobeerd om van paardenpoep te eten, maar gelijk laten weten dat dat niet oké is. Nu loopt hij er gewoon langs.
Laatst moest ik hem op training zelfs voor een bult paardenpoep inzetten voor een apport, hij rent er gewoon overheen. Niet eetbare dingen liet hij altijd al liggen.
Dus waar nou precies het verschil in zit dat de ene het niet doet en de ander wel.
Misschien training en/of geluk.
De labrador van m'n zussie, die is vorig jaar gecastreerd (uit medisch oogpunt, hij had het aan z'n prostaat) .. En die vrat ook nooit van straat .. Tot die castratie .. Nu vreet ook hij alles wat los en vast zit (vaak stront) :)

Grappige noot .. Een paar weken terug waren de boeren hier weer gier aan het uitrijden, dat injecteren ze o.i.d. direct in de grond, waarbij je mooie rechte lijntjes van mest krijgt. Heb nog nooit een labrador zo keurig in een rechtelijn door een weiland zien rennen (ze was high van de mest ofzo!) :D
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Onze Noah en Bruce hebben ook hun minpuntjes, zoals veel labjes luisteren ze niet altijd even goed,
begroeten ze mens en dier op een nogal lompe manier, zoeken en eten ze poep (of iets anders,
maakt niet uit wat, 't zijn echte hongerlabjes)enz.. Toch maakt 't me niets uit, belangrijker vind ik het
dat ze superlief zijn en je zo vertederend aan kunnen kijken met die lekkere koppies :verliefd1: :verliefd1:
Gelukkig hebben ze hun minpuntjes, anders zouden ze toch vreselijk saai zijn??
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wat leuk dat er toch nog meer mensen reageren, ik vind het leuk om te zien dat iedereen wel aandachtspuntjes heeft, maar je ook bij iedereen duidelijk ziet dat ze buiten dat alsnog gek op hun hond zijn :klasse:
Noah/Bruce schreef:Onze Noah en Bruce hebben ook hun minpuntjes, zoals veel labjes luisteren ze niet altijd even goed,
begroeten ze mens en dier op een nogal lompe manier, zoeken en eten ze poep (of iets anders,
maakt niet uit wat, 't zijn echte hongerlabjes)enz.. Toch maakt 't me niets uit, belangrijker vind ik het
dat ze superlief zijn en je zo vertederend aan kunnen kijken met die lekkere koppies :verliefd1: :verliefd1:
Ben ik helemaal met je eens :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Kay schreef:Wat leuk dat er toch nog meer mensen reageren, ik vind het leuk om te zien dat iedereen wel aandachtspuntjes heeft, maar je ook bij iedereen duidelijk ziet dat ze buiten dat alsnog gek op hun hond zijn :klasse:
Noah/Bruce schreef:Onze Noah en Bruce hebben ook hun minpuntjes, zoals veel labjes luisteren ze niet altijd even goed,
Ben ik helemaal met je eens :D
Hier ook een alles eter,sluit me dus ook aan bij m'n voorgangers
gio

Ongelezen bericht door gio »

Gio is een schat van een hond.Hij is dol op mensen,kinderen en erg knuffelig :verliefd1: Luisteren gaat ook best goed. Maar ook hij heeft zo zijn streken !

Tijdens het wandelen kan hij onverwachts ineens een hap bloemen uit een tuin pikken :oops: het grappige is dat het altijd mooie gekleurde bloemen zijn,nooit geen onkruid. Ook in de tuin is hij ondeugend.
Heb ik net nieuwe plantjes, krijgt hij de dolle 5 minuten en scheurd door mijn planten.Heel onduegend kijkt hij mij aan terwijl mijn mooie bloemen uit zijn bek steken. :cry:

We gaan nog maar goed trainen in de tuin.

groetjes miranda
roostrixliz
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door roostrixliz »

Onze Roos is ook een superlieve Labrador.....we denken zelfs de liefste van allemaal :verliefd1:
Alleen trekt ook zij aan de lijn als ze andere honden ziet.... :D
groetjes Roos (Labrador), Trixie (Mopshond), Lizzy (Mopshond), Loewie (Mopshond), Bobbie (Cavalier King Charles)
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Nog een reactie :-)
Nou.... over Kyra:.
Ze stinkt uit d'r bek, ze haart, ze loopt of ligt graag in de weg, luistert niet altijd even goed als er ergens wat te bikken valt.
O ja, en laatst had ik d'r ff vastgemaakt aan de bolderkar, zo braaf als ze altijd is dacht ik, dat kan wel... maar toen rook ze dus wat haha, trok zo de hele bolderkar om! Maar da was natuurlijk mijn schult hahaha

En Kyra is heel erg snel echt beledigd. Als ik boos tegen dr praat of als ze even naar d'r plaats moet (omdat ik niet wil dat mijn kinderen hun broodkorsten aan haar geven) dan duikt ze in elkaar alsof ze mishandeld wordt! Terwijl wij dat natuurlijk niet doen, en haar vorige baasjes hebben dit ook niet gedaan.
Maar op het soms niet luisteren na, vind ik bovenstaande niet echt minpuntjes.

Dit is gewoon Kyra!
Plaats reactie