Eerst maar eens naar de dierenarts
-
Nino&Toosje
- Speurneus

- Caya
- Hele grote hondenneus

He gelukkig, dat is goed nieuws om te lezen. Ik liep steeds aan jullie te denken. Fijn dat jullie goed hebben geslapen dat scheelt ook weer in de weerstand. Namens mij en onze 5 (nou ja eigenlijk 6) meiden heel veel beterschap voor de heren en sterkte voor jou. (ik hoop dat de kennelhoest niet gaat overslaan?)
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

Zo, het ergste leed is geloof ik geleden. Nog iets gezwollen en een beetje pus in oog van Nino, maar hij is al wel weer vrolijk en dat is een goed teken, na die rotdag van gisteren. Nulay kucht nog, maar niet zo lang meer . Het gaat duidelijk met alle twee de goede kant op. Wat kun je dan schrikken, vooral Nino heeft mij gisteren zowat een hartverzakking bezorgd, dan realiseer ik mijzelf weer hoe ontzettend gesteld ik ben op die bruine gekke clown.
Af en toe kun je hem achter het behang plakken, maar wat hou ik van hem om wie en hoe hij is.
Af en toe kun je hem achter het behang plakken, maar wat hou ik van hem om wie en hoe hij is.
- Berdien
- Middelgrote hondenneus

Goed om te lezen dat je mannetjes weer aan de beterende hand zijn. Ja wat maak je je dan zorgen he......
Toen ik zelf nog geen hond had vond ik dat altijd wat overdreven
maar nu ik zelf zo'n geweldig lief menneke hier heb rondlopen snap ik het helemaal.
Dikke knuffel voor de boys...
Toen ik zelf nog geen hond had vond ik dat altijd wat overdreven
Dikke knuffel voor de boys...
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
-
wobbetje
-
AnjaS
- Speurneus

Dat is altijd weer schrikken en wat kan je bezorgd zijn om je hondjes, gelukkig zijn ze beide weer aan de beterende hand!
Fijn dat je na je vakantie nog een dagje "vrij" kon plannen om voor de hondjes te zorgen!
Sterkte en beterschap!
Fijn dat je na je vakantie nog een dagje "vrij" kon plannen om voor de hondjes te zorgen!
Sterkte en beterschap!

Dank je wel Anca
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Ellenn.
- Grote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

Dat van Nino was net gebeurd en ze hebben keurig gehandeld. Nulay zat al op antibiotica en hoestdrank. Nino zijn oog was keurig verzorgd. Het werd alleen steeds dikker en dikker. Had hier ook kunnen gebeuren dat hij een allergische reactie op zou lopen.Ellenn. schreef:Oh wat schrikken Dorette!
Fijn dat alles weer stukken beter gaat, zo wil je ze toch niet terughebben van een 'vakantie'.
Ik schat ook zo dat je ze niet nog veel vaker naar die kennel stuurt? Die mogen er toch ook wel op letten
-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer: