hond plast iedere nacht de keuken onder

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

De topic opener is nog maar 17 jaar en volledig afhankelijk van zijn ouders waarschijlijk hoor je niks meer hiervan :(
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

ElisabethErnstDave schreef:De topic opener is nog maar 17 jaar en volledig afhankelijk van zijn ouders waarschijlijk hoor je niks meer hiervan :(
Laten we dan maar het beste er van hopen hé, en hopen dat de moeder in dit geval eens een wijs belsuit neemt, en met hun bejaarde hond naar de DA gaat :)
goldboy76

Ongelezen bericht door goldboy76 »

Helaas wilt ze niet naar de DA :(
Volgens haar is er niks aan de hand en ligt het aan de ouderdom
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Dat is heel jammer dat zij dat niet wil.
In de eerste plaats voor jullie hond en voor jou lijkt het mij ook niet leuk om te zien dat hij op zijn kop krijgt :(
Misschien dat je het idee van de da even kunt laten bezinken bij haar en er dan volgende week nog eens over beginnen?
Woont jouw vader niet meer thuis, misschien kan hij hier iets in betekenen.
Of misschien dat jij zelf wat geld hebt en alleen naar de da kunt gaan met wat urine om te laten onderzoeken, dat zal niet zo duur zijn als een volledig consult.

Ik hoop alleen wel dat je jouw moeder ervan kunt overtuigen dat het niet veel zin heeft om de hond op zijn kop te geven, hij is oud en misschien ziek dus reden genoeg om het maar te accepteren zoals het is voor haar als ze niet naar de da wil!
goldboy76

Ik zal het binnenkort weer proberen, alleen heeft het wss toch geen nut.

Gisteren poepte hij in de gang en kreeg hij 5x foei ofzo te horen.

triest
goldboy76

Ben ik weer

Het gaat goed met de hond :)

Hij plast nietmeer in de keuken en drinkt niet zoveel meer als eerst.
Dusty
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Dusty »

Nou gelukkig maar. Dan krijgt Barney niet meer op zijn kop. Misschien is het wel handig om te melden aan de dierenarts als je er tocht naartoe moet (voor de jaarlijkse controle). Dan zal er wel niets meer te testen zijn, maar misschien heeft hij nog wat tips voor als het weer gebeurt...
goldboy76

hallo

Het gaat alsmaar slechter met de hond. Hij moet nu gewoon de hele tijd plassen en laat het ook gewoon 3-4x per dag lopen, terwijl hij gewoon wordt uitgelaten. Ook snakt hij steeds meer naar water.
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

het lijkt mij nu toch wel eens tijd om met de hond naar een da te gaan.
je moeder snapt toch ook wel dat het beestje iets mankeert ik vind dit echt heel zielig hoor.
dat verdien je toch niet op je oude dag.
als geld het probleem is kun je mischien wel iets regelen met een da zodat je het in tweeen mag betalen.
Afbeelding
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

goldboy76 schreef:hallo

Het gaat alsmaar slechter met de hond. Hij moet nu gewoon de hele tijd plassen en laat het ook gewoon 3-4x per dag lopen, terwijl hij gewoon wordt uitgelaten. Ook snakt hij steeds meer naar water.
Wat wil je nu dat wij hier doen ? We kunnen niets doen, maar jij en je ouders wel. Ik hoop van harte dat ze dit inmiddels inzien en nog meer dat ze je hond niet op zijn kop geven :(
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

rimanime schreef:

Wat wil je nu dat wij hier doen ? We kunnen niets doen, maar jij en je ouders wel. Ik hoop van harte dat ze dit inmiddels inzien en nog meer dat ze je hond niet op zijn kop geven :(
Hier sluit ik mij bij aan, voor ons is het alleen maar rot om te lezen als er niets mee gedaan wordt :(
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Roos schreef:
rimanime schreef:

Hier sluit ik mij bij aan, voor ons is het alleen maar rot om te lezen als er niets mee gedaan wordt :(
Hier idem :(
Mijn hart breekt bij deze berichten..
Snel naar een dierenarts, nierwaarden laten checken.
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Het niet naar de DA gaan omdat je hond iets mankeert, dat grenst gewoon aan dierenmishandeling ...
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Wat wil je dat wij hier op het forum met jouw bericht doen :confused:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Als ik jou was ging ik stiekem met hem naar de dierenarts.
Natuurlijk niet de fijnste keus, maar wat moet je anders. Zo kan het toch niet langer.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Plaats reactie