Ik hoop echt dat er iemand is die dit ook heeft meegemaakt of er van af weet, want wij weten het niet meer.
We zijn nu al 3 keer naar de dierenarts geweest en eerst dacht hij aan de anaalklieren.
Geleegd (niet veel) , maar ze bleef bijten...Ze heeft in 1 keer een aanval dat ze moet bijten..ze stopt dan alleen als je haar hoofd weg duwt, want soms duurt het echt een paar minuten voor ze stopt.
2e keer bij de dierenarts weer naar de anaalklieren gekeken, maar zat ook weer niet veel in en toen een antibioticaspuit gekregen.
Hielp een paar dagen, maar ze begon weer te bijten. Ik heb het weer even aangekeken, maar toen weer naar de dierenarts gegaan.
Dat was 2 weken geleden en toen heeft ze antibioticatabletten gekregen en een creme voor het geval het een infectie/schimmel o.i.d. is.
Antibioticatabletten zijn nu al een paar dagen op en de creme smeer ik nog, maar het helpt allemaal niets.
Ik heb het idee dat de dierenarts het ook niet weet en maar vanalles probeert...
Íemand een idee wat het zou kunnen zijn???? Het ziet er zo zielig uit
En het blijft bij die ene plek (stukje onder de staart en aan 1 zijkant vd kont). Als ze de staart laag heeft zie je het niet.
Bedankt voor de reacties alvast!