Ik heb nog wat mensen van het forum gesproken.
Bij het voorstelrondje werd gevraagd naar de leeftijd van Yoshi en ik zei dat ze 16 weken is. Dit is blijkbaar te jong, ze had 4 maanden moeten zijn (ik was ervan overtuigd dat er 16 weken stond op het inschrijfformulier) maar gelukkig werd ze wel gekeurd. Er werd wel bij gezegd dat ze niet doormocht voor de plaatsingen i.v.m. met haar leeftijd. Maar ik ben heel blij met haar prachtige keuringsrapport.
Ik stond toevallig tussen 2 fokkers in die ook pas hun eerste nestje hadden gekregen en daar een meisje van hebben gehouden, dit was heel gezellig. Op het blonde pupje wat naast mij stond ben ik helemaal verliefd geworden (zij was ook een paar dagen te jong).
Ook heb ik met Miranda gesproken die met Izzy, haar eerste eigen gefokte teefje in de ring stond. Dat was ook al zo’n leuk pupje.
We zijn ook nog op de foto gegaan met een halfbroer van Yoshi (ze hebben dezelfde vader) en die werd 1e bij de puppyklasse reutjes.
Bij de friettent sprak ik met een stel die voor het eerst met hun (baby) reutje gingen showen en daar eerste mee werden. Heel leuk om te horen.
Daarna heb ik nog een tijdje in de schaduw van onze tent gezeten en konden we mooi de jachtdemonstratie bekijken. Toen vond ik het wel mooi geweest voor Yoshi en zijn we naar huis gegaan.
Ik voelde mij zo trots om met mijn eigen gefokte pup rond te lopen en haar naam in de catalogus te zien staan. Ze kreeg ook erg veel aandacht van iedereen want zo’n pup heeft flink wat aantrekkingskracht.
Hier het rapport:
Bijna 4 mnd prachtig teefje, goede verhoudingen, typisch hoofd,
donker oog, scharend gebit, goede hals, zeer goede hoekingen,
goede vacht, goede beweging.
Veelbelovend.

Op de achtergrond zie je medeforummers Labbers met Haily en Marieke met Noortje

Ze heeft zo'n lekker kontje

Hier met haar halfbroer