Wondje bij mens likken?
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

Wondje bij mens likken?
Als een van ons een wondje heeft (denk aan als 1 van onze kinderen op knie is gevallen of net als ik nu een blaar op mijn hak) dan gaat Joep dat altijd een paar keer per dag likken. Dat ziet en herkent hij toch op een of andere manier??
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
perelaar
- Middelgrote hondenneus

lijkt me normaal, ze likken zichzelf ook op een wonde. Ik meen me te herinneren dat hondenspeeksel licht antiseptisch zou zijn.
Heb zelf nog nooit nadelige gevolgen gehad van labradorverzorging.
Ze hebben in elk geval wel heel goed door wanneer je echt ziek bent; heb ik zelf meegemaakt met een zware oorontsteking. Ze zijn nog nooit zo rustig geweest als toen...
Heb zelf nog nooit nadelige gevolgen gehad van labradorverzorging.
Ze hebben in elk geval wel heel goed door wanneer je echt ziek bent; heb ik zelf meegemaakt met een zware oorontsteking. Ze zijn nog nooit zo rustig geweest als toen...
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
- Carlijn
- Middelgrote hondenneus

-
Roos
Lief is dat he? Ik liep een tijd terug naar mijn auto met de handen vol en struikelde daarbij over een flesje van Sam.Carlijn schreef: Laatst viel ik van een stoel af en ze kwam meteen naar met toe om te kijken of ik weer op ging staan.
Toen ik op de grond lag te jodelen kwam Dewi heel lief naast mij liggen
-
Mark
- Kleine hondenneus

-
kimmeding
- Carlijn
- Middelgrote hondenneus

Mij is geleerd dat hondenspeeksel en zeewater wonden zuivert of het ook echt zo is? Maar waarom weet ik niet? interessante vraag trouwens.
En als er een hond binnen een roedel gewond is??
Die van ons mag overigens ook niet in het gezicht likken. Voorla met een puberhond en 3/4 jarige kinderen is dat niet handig....
En als er een hond binnen een roedel gewond is??
Die van ons mag overigens ook niet in het gezicht likken. Voorla met een puberhond en 3/4 jarige kinderen is dat niet handig....