Max is echt niet de schrik van Kerkrade

Als ik hard nadenk, kan ik mij 2 a 3 keer herinneren dat Max dit gedaan heeft. En dan corrigeer ik wel uit fatsoen en schaamte.
@ Roos: slijm in de nek, krassen in de rug en een hond die hond na hond afgaat, vind ik ook niet normaal. Lijkt mij in dat geval rijp voor castratie en snel ook

Zo'n extreme ervaring hiermee heb ik echter niet mee opgedaan.
Toch denk ik wel dat dit gedrag een bepaalde functie heeft in de hondentaal (het rijden op zich).
Ik kan mij echt niet voorstellen dat alle honden die dit doen gefrustreerd zijn

En daarom vind de associatie die er (tussen de regels) vervolgens gemaakt met opvoeding en onfatsoenlijke eigenaren niet op zijn plaats. En even voor de goede orde, die associatie lees ik bij jou niet

Maar het valt mij vaak op als een topic hierover gaat.
Het rijden op kussens heeft Max gedaan en Bob ook. Of het normaal is? Tja, wat is normaal? Ik weet dat dit regelmatig voorkomt bij honden/pups, dus ik ga er niet van uit dat ik twee gedragsgestoorde honden heb
En daarnaast weet ik ook dat Max en Bob twee fatsoenlijke en rustige baasjes hebben. Ze doen het wel uit frustratie over iets. Bob bijvoorbeeld moet nog veel rusten in de bench en daar is hij het niet altijd mee eens
Het eerste minuutje protesteert hij lichtjes en aangezien wij niet reageren, kan hij zich wel eens uitleven op zijn knuffel.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.