onze angel is ook gedekt!!
-
-kim-
- Speurneus

Hier draaien de duimen voor een gezond lief en mooi nest van Angel !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
mariska1972
-
honesto do campo verde
-
mariska1972
-
mariska1972
ff een update van onze dame
we zitten nu op dag 35 en het buikje begint al lekker te groeien
ik vind het nu echt spannend want op aanraden van anita hebben we deze keer besloten geen echo te doen dus blijft echt een verrassing voor ons maar ook voor degene die al een hele poos op onze lijst staan en wachten op een pup uit deze combi
maar ik heb belooft aan anita de eventuele stress niet op te zoeken van het echo maken dus daar hou ik me aan
ongeveer 3.5 week wachten en we zullen het weten!!
we zitten nu op dag 35 en het buikje begint al lekker te groeien
ik vind het nu echt spannend want op aanraden van anita hebben we deze keer besloten geen echo te doen dus blijft echt een verrassing voor ons maar ook voor degene die al een hele poos op onze lijst staan en wachten op een pup uit deze combi
maar ik heb belooft aan anita de eventuele stress niet op te zoeken van het echo maken dus daar hou ik me aan
ongeveer 3.5 week wachten en we zullen het weten!!
-
mariska1972
-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
-
mariska1972
speciaal om jou te plagen whahahaahahahah karlien vertrouw op mijn rond 10-8 komen er pupsels ook zonder die echo hahahahaKarlien schreef:Die heeft ook een prachtig broertje bij van de WeewardJayben schreef:Wat een mooie combinatie. Ik heb trouwens ook een zwak voor jullie Foxy, wat een prachtig meisje ook!
Geen echo, hoe kom je d'r bij
- Jayben
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
Linkje per PB, want ik weet niet of je hier mag linken naar fokkersJayben schreef:Wie, wat waar??? WhahaKarlien schreef:Die heeft ook een prachtig broertje bij van de WeewardJayben schreef:Wat een mooie combinatie. Ik heb trouwens ook een zwak voor jullie Foxy, wat een prachtig meisje ook!
Geen echo, hoe kom je d'r bij
Linkje?
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
mariska1972
-
mariska1972
gisteren zaten we op dag 45 vanaf de eerste dekking en we hebben ff een foto gemaakt!
Angel heeft het nu al erg zwaar
vind ik echt erg voor haar ik denk dat de pups op haar maag drukken waardoor ze veel doet spugen!
zelfs haar eten dat we nu verdelen over 4 keer per dag komt eruit om daarna gelukkig toch weer opgegeten te worden want ja ze heeft haar voer toch cht nodig
de warmte deed ook geen goed de afgelopen dagen gelukkig is het nu iets koeler
de werpkist staat en madam vind het heerlijk om daar haar dutjes te doen en vraagt zelfs of ze erin mag!
nou hier het fotootje die we gister getrokken hebben

op naar de laatste loodjes en hopelijk is het er met 2 weekjes!
Angel heeft het nu al erg zwaar
zelfs haar eten dat we nu verdelen over 4 keer per dag komt eruit om daarna gelukkig toch weer opgegeten te worden want ja ze heeft haar voer toch cht nodig
de warmte deed ook geen goed de afgelopen dagen gelukkig is het nu iets koeler
de werpkist staat en madam vind het heerlijk om daar haar dutjes te doen en vraagt zelfs of ze erin mag!
nou hier het fotootje die we gister getrokken hebben

op naar de laatste loodjes en hopelijk is het er met 2 weekjes!