labrador die 's nachts het liefst alleen slaapt???

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

MheenLab schreef:Je mag Laika nog steeds een weekje lenen hoor .. Dan wil je gillend terug naar je eigen bedje zonder het te moeten delen met een Labrador die wel van een beetje konten gedraai houdt :D
:D :D :D

Gelukkig lijkt het erop dat het niet meer nodig zal zijn: de laatste 2 nachten is het heerschap geheel vrijwillig mee naar boven gegaan. En hij is nog stil geweest ook.
De mat werkt!
Joepi!!!
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Pas maar op, straks ga je nog klagen datie te veel en vooral te hardt snurkt! :D
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

MheenLab schreef:Pas maar op, straks ga je nog klagen datie te veel en vooral te hardt snurkt! :D
:D :D :D :D :D

Ik vrees dat ik je een klein beetje moet teleurstellen: hij heeft ontdekt dat de dikke rand ideaal is om op je rug tegenaan te gaan liggen. En op zijn rug snurkt hij vreemd genoeg niet.
:klasse:

Nog iets wat hij ontdekt heeft: dat de plastic wasmand (om de was van machine naar wasdraad te vervoeren en terug) dezelfde kwaliteiten heeft...
Ik vraag me af waarom ik in's hemelsnaam dacht dat die goedkope (!!!) harde plastic manden niet comfortabel zouden zijn. Hij heeft daar duidelijk een andere mening over. Al dat geld dat ik had kunnen besparen!
:lol: :roll: :lol:
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ach .. Heb hiero ook van alles staan voor de hond, maar de stofzuiger ligt schijnbaar het lekkerst, al doet ze dat niet als het ding aan staat :D
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Al zeker een maand lang heb ik niet meer te klagen: ik kan nauwelijks nog op mijn eentje naar het toilet, heb altijd een hond aan mijn voeten, en meneertje staat tegenwoordig als eerste op de trap. Hoera!
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Floortje Faun schreef:Al zeker een maand lang heb ik niet meer te klagen: ik kan nauwelijks nog op mijn eentje naar het toilet, heb altijd een hond aan mijn voeten, en meneertje staat tegenwoordig als eerste op de trap. Hoera!
Pas maar op dat je niet struikeld ;)
Plaats reactie