Niet blij

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Wil enCo schreef:@lunatic: tja, ik vind dat soms ook niet leuk.Maar: als ik thuiskom met een fiets vol boodschappen dan sleurt Co gewoon een hele zak aardappelen van 5 kilo naar binnen, EN de rest van de boodschappen!

Co weet het precies!de diepvries spullen naast de vriezer!En de pakjes macaronimix voor het aanrecht.
Alles word netjes in de keuken neergelegd.
Dat is Co. geen geknuffel, geen gekwispel, Geen klef gedoe. haha :D

Dat is zijn manier om te laten zien dat hij toch wel een heel klein beetje veel gek is op (hoeheetzeookweer) Wil!

tja zo is Co nu eenmaal. :verliefd1:
:shock: :applaus: :D ik zou zo graag willen dat mijn 5
dames dit deden :D hier willen ze alleen gillend naar buiten, boel kabaal als we weg gan dus :? boodschappen yeahhhhhhhhhh waar zijn onze kluiffies :D :D verder hebben ze geen kont en staart meer over die zijn weg gevlogen want ook al ben ik 1 minuut weg dan begroeten ze me als dat ik 1 jaar ben weg geweest :? mag soms best wat minder dus ik negeer me helemaal suf, hunnie niet :D soms voel ik me een voerton op 2 pootjes :D maar ik ben er wel erg blij mee :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

`s morgens hebben er hier 3 personen een dijk van een ochtend humeur(nee niet me,myself and i) nouja ik dan :oops: en de kinderen,dus de heren BlonT weten dat ze low profile moeten houden :twisted:

maar na de koffie zijn het hier ook 2 kontafschudders :D die ,ook al ben ik 24 uur per dag thuis,me begroeten alsof ik jaren weg geweest ben. :lol:
ik negeer ze even en heb ik mijn ding gedaan ,dan alle aandacht :verliefd1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Nelleke 50 schreef:
dinodap schreef:Vraagje: Ben jij zelf wel gediend van een enthousiast onthaal?
En als je binnen bent, boodschappen staan in de keuken, begroet je hem dan wel gezellig?
(in mijn geval wacht Joep tot ik evt mijn handen vrij heb en daarna is hij aan de beurt waar ik ook wel even tijd neem om hem zijn begroeting te ontvangen en vice versa te laten blijken dat ik ook blij ben om hem weer te zien)
Niet altijd, ze kijkt me vragend aan [ gaan we wandelen?] en als ik haar dan aan haal loopt ze vaak weg.
Loopt ze echt weg om niet meer terug te komen? Of gaat ze op zoek naar iets om in haar mond te stoppen?
Caedlih moest altijd iets in haar mond hebben, en Doby is daar geen uitzondering op. Ik zag gisteren toevallig dat mijn moeder Doby toch eens begroette, maar teleurgesteld wegliep toen Doby meteen naar zijn speeltjes toeliep. Zij dacht dat hij haar geen gedag wilde zeggen, maar alleen aandacht had voor zijn speeltjes. Maar Doby wou gewoon iets hebben om in zijn mond te nemen, zodat hij op een "fatsoenlijke" manier gedag kon zeggen. Alleen stond mijn moeder er dus niet meer.
Mijn moeder teleurgesteld, en Doby teleurgesteld...
Nelleke 50
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Nelleke 50 »

Ja, vaak komt ze dan niet meer terug.
Als we zelf een beetje gek en enthousiast binnen komen, dan pakt ze inderdaad heel gauw iets in haar bek.
Toen wij terug kwamen van vakantie (14 dgn), zij was in een kennel geweest, veel met andere honden gespeeld, was ze echt depri. Iedere keer sjokte ze weer bij ons vandaan [ kop en staart naar beneden] en ging dan alleen buiten liggen. Duurde wel een dag of 4.
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Nelleke 50 schreef: Toen wij terug kwamen van vakantie (14 dgn), zij was in een kennel geweest, veel met andere honden gespeeld, was ze echt depri. Iedere keer sjokte ze weer bij ons vandaan [ kop en staart naar beneden] en ging dan alleen buiten liggen. Duurde wel een dag of 4.
Ben je bang dat jullie hond niet gelukkig bij jullie is?

Dit gedrag hoeft daar niet op te wijzen, hoor. Het kan net zowel betekenen dat ze kwaad was op jullie omdat jullie haar "achtergelaten" hebben, hoe leuk ze het er ook gehad heeft.
Na mijn laatste vliegreis reageerde Caedlih op dezelfde manier op mij, alleen nog erger: ze deed gewoon alsof ik er niet was... Gelukkig heeft ze het niet zo lang volgehouden.
Terwijl Caedlih heel erg aan mij hing, we heel veel samen deden, en ze altijd depressief was als ik er niet was. Zonder mij kreeg ze ook veel minder wandelingen. Dus het was niet dat ze gelukkiger was zonder mij.
Niet elke hond doet dit, maar ik heb het van andere mensen ook nog gehoord.

En misschien loopt ze bij het begroeten snel weg, omdat ze in het algemeen geen knuffel is?
Of omdat je op een, voor haar, "verkeerde" manier knuffelt? Doby is bijvoorbeeld ook snel weg als je aan zijn oren, zijn nek of onder zijn kin gaat prutsen. Maar een aai over zijn buik of borst kan hij dan weer wel waarderen, daar blijft hij wel even voor liggen. :D
samantha
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door samantha »

Hier 3 dolle labjes als ik thuiskom, of ik nou een paar uur of maar een minuut weg ben geweest.
Alle 3 hebben ze hun eigen knuffel die dan gepakt wordt en dan komen ze eerst bij mij kontschudden en daarna gaan ze met z'n 3en rondjes om de tafel lopen met knuf in de bek.
In een maffe bui (en ik geef toe, die heb ik best vaak :D ) loop ik wat rondjes met ze mee en dan zijn ze helemaal maf natuurlijk, vooral als ik hun door mij verzonnen liedje erbij zing :lol:
Afbeelding

:bruinpootje: Macho
:zwartpootje: DJ
:zwartpootje: Jack
:blondpootje: Tiesto
:zwartpootje: Jones
:blondpootje: Fudge

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
Plaats reactie