Zwolle as weekend

Plaats hier alles over hondenshows.
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Zwolle as weekend

Ongelezen bericht door vanhaut »

Wij gaan met Yara naar Zwolle (op verzoek van de fokker)..

We hopen op een U (in Bennekom had ze al een Very Promissing te pakken)..

En dan is het wat mij betreft prima.. Over 1 tot 1 1/2 jaar zal onze prinses hopelijk moeder gaan worden..
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

succes hoor,op welke dag zijn de labjes?
als het morgen is dan ga ik denk ik even kijken
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

als ik zo om me heen hoor en de foto`s zie ben ik heel blij dat ik niet gegaan ben :D
er werd al geroepen de zwarte cross van zwolle :twisted:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Het was VRESELIJK ! Wat een bagger show (letterlijk en figuurlijk).. Het was rommelig, druk en gewoon niet leuk..

Yara heeft een ZG gescoord .. Ze had er geen zin in, was wat van de leg en wilde absoluut niet meewerken.. Dus ging ze niet mooi staan.. en dan is het klaar.. Maar de keurmeester zei later nog toen we nog wat na kletsten dat ze wel een heel mooi hondje was (keurrapport was ook echt heel klinkend qua beoordeling) maar dat het slechte staan (en zitten en liggen :twisted: ) de "oorzaak" was van de ZG..

Wij waren verder heel tevreden over onze prinses.. We gaan in 2013 weer verder.. Nog wat meer trainen met het staan en wellicht pakken we nog een kleine show mee voor de ervaring.. Van mij hoeft het sowieso niet, maar ivm het fokken is het noodzakleijk
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Jammer dat de show tegenviel, maar wel een mooie ZG gekregen! :) Hopelijk is het de volgende keer weer wat beter georganiseerd, klinkt inderdaad niet echt uitnodigend..
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

gefeliciteerd met de ZG en laat je niet ontmoedige door slechte show en organisatie want dat kom je meer tegen hahahahahhaa
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Een ZG is toch ook mooi, nog altijd ZEER GOED hoor :D
Overigens hoef je bij de NLV voor het fokken helemaal geen showuitslagen te hebben, alleen voor de pupbemiddeling. Maar als je die niet nodig hebt, mag het ook zonder shows, als je hond maar gezond is :)

Hanneke
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ik begreep van de fokker dat die showuitslagen wel nodig waren.. We zijn verder blij met een zg hoor.. Onze troela :verliefd1:
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Bij de NLV zijn showuitslagen alleen nodig voor de pupbemiddeling en dan is twee keer ZG al voldoende.
Gaat de fokker het nestje doen van Yara? Veel fokkers zijn ook lid van de LKN en als ik mij niet vergis, zijn bij die club wel showuitslagen verplicht om te mogen fokken. Dus daar kan de verplichting vandaan komen :)

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Geen idee waar Astrid buiten de nlv lid van is.. Ik doe,braaf :) wat me gevraagd wordt.. Ik heb er geen verstand van ha ha.. En op zich is het wel,leuk maar ik vind de Bennekom dag veel leuker.. Relaxter etc.
Beppie183

Ongelezen bericht door Beppie183 »

Hallo,

Ik heb ook een pup van Astrid, nl Jody. Vind het leuk om de berichten over Yara op dit forum te lezen. Ben net lid geworden dus het is voor mij nog even puzzelen.

Ik laat wel weer even wat van me horen.

Bea
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Hoi Beppie

Leuk ! Ben benieuwd hoe Jody eruit ziet ;-)
Beppie183

Jody

Ongelezen bericht door Beppie183 »

Hallo,

Leuk om een reactie te krijgen. Ik weet niet of je hier foto's kan plaatsen. Ik zie het in ieder geval niet. Jody lijkt volgens mij erg op Yara alleen zij is zwart. Is Yara ook zo'n donderstraal? We hebben nog 2 labradors maar Jody spant wel de kroon. Ze is ontzettend lief maar als haar iets niet aanstaat plast ze in huis, als ze iets lekkers ruikt loopt ze weg. Probeert elke dag weer het kattenvoer te pakken en alles van het aanrecht te pakken. Is erg hardleers maar ook erg lief.
Sprak met iemand die in een dierenpension werkt en daar zitten 2 broertjes van hun. Dat schijnen net zulke doerakken te zijn.
Ben benieuwd hoe Yara is.

groetjes Bea
Plaats reactie