Is jullie labrador ook zo gek op blote voeten?????

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Asta ook, ook bij wildvreemden mensen in korte broek lebber :shock: als je niet oplet :lol:
Joppe

Ongelezen bericht door Joppe »

Joppe is ook dol op bloot, niet alleen voeten, maar ook kuiten, kortom in badjas lopen hier, betekend een wasbeurt.
En in de zomer vooral bezoek met blote benen instrueren, want het is niet de bedoeling dat die ook afgelebbert worden.
ingeborg...

Ongelezen bericht door ingeborg... »

Haha hier in huis is geen voet veilig voor onze pup Buddy! Hij geeft er ook wel eens een bijtje in -,- dat is wat minder,,:P
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Herkenbaar, Shuka doet dat ook. Maar flappert overal hoor niet alleen op mijn voeten. Als hij naast mij in de auto stapt (via zijn loopplank) krijg ik standaard een lik in mijn nek, ook zo'n gewoonte...
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

AnP schreef:Asta ook, ook bij wildvreemden mensen in korte broek lebber :shock: als je niet oplet :lol:
Noah doet hetzelfde. :oops: Ze was eens mee naar Valkenburg, het was prachtig weer, dus veel blote benen. Ze kon het niet laten om bij bijna elke blote kuit die ze tegenkwam een lik uit te delen. Ze was zo kort mogelijk aangelijnd, maarja, als het druk is voorkom je niet dat het af en toe toch nog lukt...... Gelukkig reageerden de meeste mensen er goed op, vaak moesten ze lachen om dat gekke labje :verliefd1: Verder is ze gek op de leren motorbroek van het baasje.
Bruce kun je ook blij maken met alles wat bloot is, als je niet oppast wordt je helemaal afgelebberd en dat gaat niet zachtzinnig :D
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Brent is ook gek op "bloot"......en dan met name op buiken :shock:
Hij kruipt met zijn kop onder je trui of shirt en schuift en duwt net zolang tot hij een stukje buik heeft om eens heerlijk overheen te lebberen......
Ook de visite moet er aan geloven als het aan Brent ligt :oops: :oops:
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Bruce is ook gek op blote voeten. In de auto is onze nek en onze oren het slachtoffer
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Die van ons is stapelgek op oren :? Die van ons, of eigenlijk de oren van de baas, en ook de oren van de kat schijnen heerlijk te zijn om aan te lebberen.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Diezel is ook gek van oren. Vooral bij het baasje. Die worden dan heel "zorgvuldig" gepoetst. :D Bij mij mag ie dat niet. Vind dat niet echt lekker fris. Kira doet het gelukkig niet. Maar Diezel doet ook graag oren poetsen bij andere honden. Bij Kira vaak de bek. Blehhh
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Plaats reactie