Allereerst dank voor jullie lieve hartverwarmende reactie. Helaas heb ik geen goed nieuws. Ac heeft lymfeklier kanker en leukemie. Zijn lever en nieren zijn ernstig vergroot en hij heeft vlekjes op zijn milt. Hij is heel ziek en we hebben besloten hem te laten inslapen. Voor nu heb ik prednison meegekregen omdat ik hoop dat we nog even de tijd krijgen om afscheid van hem te nemen. De DA belt mij zo nog even. We kunnen nog een chemo doen en daarmee zijn leven nog een paar maanden verlengen maar we kijken op terug en hij hopelijk ook op een heerlijk intens leven met hem. Jullie begrijpen dat we enorm verdrietig zijn maar ook dankbaar voor deze prachthond die ons leven zeker verrijkt heeft.
Liefs
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Och jee, wat een ontzettend slecht bericht
Ik weet gewoon niet wat te zeggen.... heel veel sterkte Rinske, voor jou en jouw familie. Ik hoop dat het jullie gegund is om op een mooie manier afscheid te kunnen nemen van jullie ventje
Ooh Rinske, wat een ingrijpend bericht/uitslag.
Heel veel sterkte met het komende afscheid van jullie lieve mooie rooie beer.
Nu eerst nog even samen zijn en 't laten bezinken.