In het kader van de bezuinigingen

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

In het kader van de bezuinigingen

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Ik heb altijd kvv van de merken Alaska, Tinlo, Haaksbarf, Tammenga en Carnivoer besteld. Allerlei verschillende diersoorten. Ik was dan voor 35 kilo (doet ze ongeveer 3 maanden mee) 125,- euro kwijt.

Omdat ook wij aan het kijken zijn hoe we kunnen bezuinigen op onze uitgaven ben ik gaan googlen naar goedkopere kvv.

Nu kwam ik uit bij Lotgering. Als ik dan 35 kilo koop van Totaalvoer wild (fazant, hert,lama,konijn,haas en lam) en totaalvoer (rund,lam en kip) en een combikrat (totaal paard, vis, pens, eend/rund, eend/kip en eend/lam), dan kom ik op 70 euro.
Dat scheelt dus best veel. 55 euro besparen in 3 maanden :D

Maar ik twijfel.
Doe ik er wel goed aan.

Ik heb ergens gelezen dat de vis van Lotgering geen vette vis is, maar witvis en dat er door de kvv rijst verwerkt zit. en dat Lotgering erg vet is.

Voer je zo wel voldoende diersoorten, is de afwisseling met 1 merk wel goed.

Wat zijn jullie ervaringen met Lotgering?

Ik kan in mijn vriezer precies 35 kilo kwijt, dus meer bestellen met een ander merk erbij lukt niet. En omdat lotgering alleen per halve en hele kratten gaat, kom je toch al snel uit op 35 kilo
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Ik ga je topic in de gaten houden. Gister in het park attendeerde iemand mij inderdaad hierop. Zij heeft een klein zwart swiffer hondje (niet onaardig bedoelt 8) ) en een grote boerboel (schrijf ik dit goed?) en vertelde dat meer mensen uit het park dit merk voeren. Haar honden zagen er goed uit. Ze was er erg positief over, maar heb er nog niet echt naar gezocht.. Dus kan er zelf nog niet zoveel over zeggen :wink:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

je zal het echt uit moeten proberen,de ene hond is de ander niet.
het wil niet zeggen dat als de hond van de buren het er niet goed op doet dat jou hond het dan ook niet goed doet op dit voer.

ik heb het Hidde een poosje gevoerd toen hij een kleine pup was,omdat ik liever barf ben ik over gestapt maar ik merkte dat roef er niet heel veel van nodig had om dik te worden.

de honden van een vriendin van me zien er geweldig uit op een menu van verschillende soorten lotgering dus,net wat ik al zei je moet het uit proberen.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Maar zal ze geen tekorten krijgen met alleen Lotgering?
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

waarom wissel je het niet af met bv smuldier gluten vrij? of wil je alleen KVV met een natuurlijke calcium bron?

tammenga is ook nog redelijk goedkoop en anders huntershome.
kivo weet ik niet of dat met natuurlijk calcium is maar dat is wel achter te komen.

persoonlijk zou ik als ik KVV zou voeren wel afwisselen,maar er zijn er zat die het niet doen.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door vanhaut »

lotgering is compleet..

ik voer het yara ook sinds kort en het bevalt me prima. en haar ook..
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

ik voer sinds kort (ook in het kader van de bezuinigingen :) ) Barfpower.
iemand hier in putten is verkooppunt geworden,lekker dichtbij.Ziet er goed uit, diverse smaken ,ook botten en nekken.
2,50 de kilo ,en dat wissel ik af met smuldier,dat vinden ze hier ook heerlijk.
Ik heb voor 2 honden en 1 kat ongeveer een kilo nodig.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Wil, ik heb even op de site van Barfpower gekeken. Maar Putten is voor mij niet naast de deur en ook bij hun krijg ik dan hetzelfde idee als Lotgering...is het niet te eenzijdig?

Meerdere merken is aantrekkelijker, maar met een vriezer van max 35 kilo is dat lastig. Kleine hoeveelheden bestellen en toch steeds bezorgkosten, dan wordt het nog duur.

Maar ik denk dat ik toch maar een keer die bestelling van 35 kilo Lotgering ga doen en als het niet bevalt na 3 maanden (als het op is) dan kan ik altijd weer terug naar mijn oude leverancier in Beverwijk die meerdere merken levert.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Dominique en Bo
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Dominique en Bo »

Wij voeren al vanaf het begin lotgering en het gaat super!
Mooie vacht, niet te dik en Bo is er dol op!
Misschien kun je een kleine vriezer in de schuur zetten of ergens anders?
Helemaal blij met onze kleine Bo!
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Wij voeren nu een week of 4 Lotgering, daarvoor Kivo. Ik ben op Lotgering overgestapt omdat zij meer verschillende complete soorten voer hebben, Kivo is vrij beperkt. Het is nog te kort om er echt iets van te kunnen zeggen, maar ik heb het idee dat Zyva van Lotgering minder snel aankomt dan van Kivo.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ik heb een vriezer in de schuur...en daar kan dus die 35 kilo in, dan is hij vol.

over 2 weken is hij leeg en dan ga ik de Lotgering bestellen. ik ga gewoon kijken of het bevalt. 220,- euro per jaar besparen is toch wel de moeite waard.

Wij zelf eten tegenwoordig ook van de Lidl, dus waarom zou Roxy niet iets goedkoper kunnen :D
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Lotgering is wel erg vet hoor hoor je vaak.
Ik voer zelf alleen Tinlo en daar doet asta het prima op.
RaymondC
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door RaymondC »

http://www.tinlo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.barfmenu.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar die zullen bij jullie al bekend zijn denk ik.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Wij voeren ook al vanaf het begin Lotgering. Vooral de Wildmix is hier favoriet, maar de overige zijn ook binnen 3 seconden weg :D . De vismix vind ik zelf niet zo geweldig omdat ie een beetje waterig is maar Castro vind het wel lekker.
Er is maar 1 variant met rijst en daar staat het expliciet bij in de andere zit geen rijst, je kan op de site de ingredienten en % samenstelling zien.
Ik ben er heel tevreden over. Het is netjes verpakt, ziet er goed uit, Castro vind het lekker, en hij ziet er mooi uit. Wat wil je nog meer :)

oh en ik hoor ook wel vaker dat Lotgering vetter is dan andere KVV. Maar geen idee of dat echt zo is?!
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Hoeveel voer je van lotgering?
Asta krijgt van tinlo 600-700 gram per dag normaal. Bij hele lange wandelingen extra.
Plaats reactie