Da op huis bezoek geweest

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ach Els, dit is zo moeilijk. Het is een besluit die alleen jij kan nemen en dat maakt het zo zwaar. Ik wou dat ik "de"oplossing voor jou had. Ik denk wel dat jij op een gegeven moment de juiste beslissing neemt en dat uit liefde. Ik wens je veel sterkte en ook van ons :groteknuffel:
Afbeelding

bedankt Sharon !
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Heel erg veel sterkte!
Het zijn ontzettend moeilijke beslissingen die je moet nemen voor je beste maatje maar ik weet 100% zeker dat je doet wat het beste is voor Max.
Geniet van je ventje en ik hoop dat hij nog minstens een jaartje mee kan :groteknuffel: :groteknuffel: :groteknuffel:
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

aah Els, ik kan ook niks meer doen dan jou veel wijsheid en sterkte wensen...
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Lucky
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lucky »

Ohhh, wat een moeilijke beslissing moet je nemen. De afgelopen zomer hebben wij ook voor dit "dilemma" gestaan. De laatste paar dagen stond ik 's morgens op in de hoop dat Simba niet meer wakker was geworden, zodat wij de keuze niet hoefde te nemen. Dan weet je met je "verstand" eigenlijk al dat het zover is, dat je hem moet laten gaan. Maar je gevoel wil niet mee :cry: ... HEEL VEEL STERKTE !!!

Groetjes Marion
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Heel veel strekte Els! Dikke knuffel voor jou en Max!
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

:( Wat ontzettend naar Els...
Ik denk dat je diep in je hart zelf heel goed weet en voelt wanneer het "genoeg" is.
Jij kent je Max het beste!
Heel veel sterkte, geef je blonde man een dikke knuffel en neem er zelf ook één :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Els ik wens je veel wijsheid in het nemen van een beslissing. Max te moeten missen is heel erg. Gelukkig hoeven honden niet zo te lijden als mensen, wij kunnen hen die rust geven als de tijd gekomen is. :groteknuffel: :groteknuffel:
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Hoe gaat het nu met Max? Hoe reageert hij op het kalmerende middel?

Verder blijft dit zo moeilijk om te weten wanneer het genoeg is :-( Anderen hebben het ook al gezegd; alleen jij kan dat echt goed beoordelen. En je weet het wel wanneer het genoeg is..

Aan de andere kant, zoals je misschien nog weet is Terra in mei dit jaar heel erg ziek geweest. Haar oogjes zeiden mij in het weekend toen echt "het is genoeg". Ik had de DA gebeld zaterdagavond laat, met het idee; kom maar, het is goed zo.. Zij raadde toen aan om nog 1 keer een spuit te geven.. We hebben toen er toch voor gekozen om nog 1 keer een spuit Tramadol te geven op zaterdag avond en de dag erna knapte ze op..
Ik denk dat als ik toen toch het besluit had genomen om haar te laten gaan, dan was dat ook goed geweest. Terra had niet geweten dat ze nog langer had kunnen leven. Maar aangezien we nu ruim een half jaar verder zijn en het tot deze week erg goed ging, was die beslissing in mei om door te gaan ook goed.

Ik wil hiermee aangeven, dat het zo enorm lastig is. Ik probeer zelf heel eerlijk te blijven kijken. De balans van het leven van Terra moet nog goed zijn. Als ik met haar naar het bos ga, dan is dat altijd een feestje. We kunnen niet ver meer met haar, maar ze geniet dan nog volop. Zo lang ze thuis dan ook nog gewoon haar dingetjes kan doen, dan is de balans nog goed. Ze slaapt meer, maar dat is niet erg en mag ook.. Maar ik heb wel altijd gezegd, dat ik het niet wil en moet laten afhangen van dat kwartiertje bos. Want dat blijft ze altijd wel leuk vinden, dat doet ze echt op wilskracht. Natuurlijk zie je wel verschil in de goede en slechte dagen, maar leuk blijft ze dat altijd vinden.

Ik denk dat je zelf wel aan gaat voelen, wanneer de balans echt niet meer goed is..

Veel sterkte Els! Dikke knuffels van ons voor jou en je kanjer! :groteknuffel: :groteknuffel:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Veel sterkte!! :knuffel:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Sterkte :groteknuffel:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik ben met Max bij de dierenarts beland, hij hield niks meer binnen, ook geen water. Na het maken van een echo werd duidelijk dat hij 2 grote tumoren in zn buik heeft zitten. Ze zijn zo explosief hard gegroeid dat ze nu al goed te voelen zijn, inclusief een steeltje wat eraan zit. In zn schouder zit eveneens iets wat te voelen is, maar voor duidelijkheid daarover moet hij weer onder narcose en dat doen we hem niet meer aan. In zn elleboog zit een stuk los bot ter grootte van een lucifer en ter dikte van een vinger. De dierenarts zei dat hij heel veel pijn heeft, ondanks de pijnstillers. Hij heeft een injectie gekregen tegen het braken, die moet gaan werken. We laten Max vanaf nu weer volledig hond zijn, we gaan proberen op Jan te wachten.

Afgelopen nacht is hij vol aan de diarree geraakt, ieder uur eruit. Vanmorgen weer de dierenarts gebeld, weer over. Finidiar erin, afwachten maar weer. Zoals het nu gaat, gaat het niet. De assistente zei dat een lab tot het laatste moment zal blijven kwispelen.
Ik heb voor mezelf een beetje al de beslissing genomen, want zo kan het niet langer. Het is verschrikkelijk. :'( :'(
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Wat ontzettend verdrietig. Sterkte voor jou en Max.
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Och jee meis :(
Moeilijk, heel erg moeilijk om het alleen te doen maar dit is het laatste voor jouw mannetje wat je kunt doen he?
Sterkte en een dikke knuf uit Friesland voor jullie beiden!
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Wat erg, sterkte Els
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

ach Els toch sterkte meis geef die kanjer een dikke knuffel :groteknuffel:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005