banjer
- 
				gezina
- Snuffelneus 
- 
				francis v
- Middelgrote hondenneus 
Mijn levend stukje goud, lieve kanjer de Banjer is aan het einde van zijn reservetijd gekomen. Ik heb de afspraak met de DA nog niet definitief gemaakt maar ik heb wel al de beslissing genomen. Op zeer korte termijn zal mijn hele trouwe metgezel, mijn maatje van de afgelopen jaren, heengaan…
Ik wil dat Banjer thuis in zijn eigen vertrouwde omgeving wordt ingeslapen. Al breekt het mijn hart…Banjer verdient het om heen te gaan voordat het lijden te hevig gaat worden. Ik ben hem intens dankbaar voor alle momenten van geluk sinds hij in mijn leven is gekomen. Het idee dat zijn 1e eigenaar in die andere wereld met open armen op hem staat te wachten geeft mij enige vorm van troost. Ik heb alles gedaan om hem een gouden mand te geven in de periode dat hij in mijn leven is geweest. Wat zal ik hem missen….
Mijn dochter wil graag dat Banjer op dezelfde plek wordt gecremeerd als mr. Bundels nog geen 3 maanden geleden. Met het heengaan van Banjer komt een einde aan mijn labradorgeluk.
Het leven bestaat uit fases en we zouden het liefst in bepaalde fases voor altijd willen blijven…maar het leven beslist anders. Het leven bepaalt het begin en het einde…..hoe graag wij het ook anders hadden gewild.
Met het heengaan van Banjer worden straks alle ontelbare momenten van geluk intens dierbare herinneringen die ik met een gouden lijst zal omarmen.
Lieve Banniewan wat ben ik je dankbaar voor al je liefde….binnenkort ben je onnoemlijk ver weg maar zo intens dichtbij. En alle tranen van verdriet zullen straks jouw plek in mijn hart laten glinsteren als de mooiste diamanten van het heelal.
Tot die tijd zal omarm ik je met al mijn liefde…je bent mij zo intens dierbaar..

Ik wil dat Banjer thuis in zijn eigen vertrouwde omgeving wordt ingeslapen. Al breekt het mijn hart…Banjer verdient het om heen te gaan voordat het lijden te hevig gaat worden. Ik ben hem intens dankbaar voor alle momenten van geluk sinds hij in mijn leven is gekomen. Het idee dat zijn 1e eigenaar in die andere wereld met open armen op hem staat te wachten geeft mij enige vorm van troost. Ik heb alles gedaan om hem een gouden mand te geven in de periode dat hij in mijn leven is geweest. Wat zal ik hem missen….
Mijn dochter wil graag dat Banjer op dezelfde plek wordt gecremeerd als mr. Bundels nog geen 3 maanden geleden. Met het heengaan van Banjer komt een einde aan mijn labradorgeluk.
Het leven bestaat uit fases en we zouden het liefst in bepaalde fases voor altijd willen blijven…maar het leven beslist anders. Het leven bepaalt het begin en het einde…..hoe graag wij het ook anders hadden gewild.
Met het heengaan van Banjer worden straks alle ontelbare momenten van geluk intens dierbare herinneringen die ik met een gouden lijst zal omarmen.
Lieve Banniewan wat ben ik je dankbaar voor al je liefde….binnenkort ben je onnoemlijk ver weg maar zo intens dichtbij. En alle tranen van verdriet zullen straks jouw plek in mijn hart laten glinsteren als de mooiste diamanten van het heelal.
Tot die tijd zal omarm ik je met al mijn liefde…je bent mij zo intens dierbaar..
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven

- 
				pebi
- Middelgrote hondenneus 
- Contacteer:
- 
				Bowie
- Speurneus 
- 
				Imca
- Hele grote hondenneus 
- Contacteer:
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus 
- Contacteer:
heel veel sterkte !

Nicky ♀ ( 17-04-1991   -   28-05-2004 )
 Nicky ♀ ( 17-04-1991   -   28-05-2004 ) Basra ♂ ( 06-06-2004   -   20-02-2005 )
 Basra ♂ ( 06-06-2004   -   20-02-2005 ) Luca ♂ (Woefdram's Indy x Fogel Hlara rider on the storm) 28-01-2005
 Luca ♂ (Woefdram's Indy x Fogel Hlara rider on the storm) 28-01-2005 Bess    (Code de Honor ) 21-03-2007
 Bess    (Code de Honor ) 21-03-2007 Chase (de Kroosthappers Black Chase) 12-03-2011
 Chase (de Kroosthappers Black Chase) 12-03-2011 Jade   (de Kroosthappers Precious Jade) 17-03-2012
 Jade   (de Kroosthappers Precious Jade) 17-03-2012 June  (Precious Black gundogs sweet April ) 03-03-2016
 June  (Precious Black gundogs sweet April ) 03-03-2016- 
				fieke
- Hele grote hondenneus 
- Contacteer:
- 
				charly
- Kleine hondenneus 

heel veel sterkte voor jou en jouw dochter
  heel veel sterkte voor jou en jouw dochter  
 Francis de tijd is gekomen heel veel sterkte geef hem een dikke knuffel
 Francis de tijd is gekomen heel veel sterkte geef hem een dikke knuffel Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
 Zosja 31-03-2003...........02-02-2016 Shanna 8-11-2008
 Shanna 8-11-2008