hondenmand/hondenbank

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
chantal

hondenmand/hondenbank

Ongelezen bericht door chantal »

Hallo Allemaal

Ik was even benieuwd wat voor hondenmand/hondenbank jullie hond hebben?? diesel ligt namenlijk erg graag met zijn hoofd op een leuning of ergens tegenaan.
wij zijn sinds mei verhuisd en nieuwe meubels gekocht etc. in de oude woning hadden we een hoekbank waarvan wij het liggedeelte hebben gewaard en daar ligt diesel nu op met aan de zijkanten een armleuning.
alleen ik vind dat ding inmiddels erg groot worden voor in de woonkamer, dus we moeten opzoek naar een andere hondenbank/hondenmand
het liefst 1 met opstaande rand waar hij zijn koppie lekker op kan leggen en waar hij lekker tegen aan kan kruipen

wij hebben zelf zoiets gezien
http://www.petgoodies.nl/nl/category/ho ... sterwells/" onclick="window.open(this.href);return false;
dan is het hondenbank hampton

hebben julie hier ervaring mee?? of misschien andere ideeen voor een hondenbankje/hondenmand? met opstaande rand :D

(ik ben niet erg creatief dus zelf maken is geen optie :wink: )

alvast bedankt voor de reacties :klasse:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wij hebben zelf een mand gemaakt voor de heren, maar gezien je geen klussen ben zal ik je die besparen :D

Ach, en de voorkeur heeft toch wel de bank (met opstaande rand) 8)

Afbeelding

Afbeelding
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
chantal

wat een mooie fotos :verliefd1:
en ikk ben inderdaad geen klusser.. en wij hebben allemaal nieuwe meubels etc, dus diesel mag niet op onze bank (terwijl hij dat in onze vorige woning wel mocht vandaar dat hij een deel heeft van onze oude hoekbank) maar diesel gaat niet op onze nieuwe bank :wohoo:
maar gezien de bank waar hij nu op ligt te groot is ehct het liggedeelte van de hoekbank.. wil ik gewoon iets anders maar wel met randjes hihi..
dus we zijn een beetje aan het kijken, en kwamen bovenstaande tegen, maar die vind ik wel erg prijzig :wink:
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Zyva legt ook altijd haar koppie ergens op. Wij zijn erg blij met de mand van Jollypaws! Erg mooi, makkelijk schoon te maken en een opstaande rand.
Johan84

Ongelezen bericht door Johan84 »

Lara heeft hier een "gewone" plastic honden mand met daar in een kussen, dan kruipt ze vaak tegen de rand van de mand aan

Afbeelding

Hier lijkt het op waar lara in ligt
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

Floor ligt op een kleine zitbank. Je kunt ook bij leenbakker of kwantumhallen iets dergelijks kopen voor de helft van de prijs.
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Jamiedepemie »

Afbeelding

Dit ziet er toch comfortabel uit ? :) en Jamie kan op alle manieren zijn kop erop of tegenaan leggen. Mand van Jolly Paws Je kan zelf aangeven hoe groot en hoog alles moet zijn.
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Castro ligt nu op een matras van Happy House (erg leuke spullen :) ) hiervoor hadden we een zachte mand van Doggy Teddy met een opstaande rand, helaas waren we daar iets te vroeg mee want die heeft meneer gesloopt :mad: Maar wel mooie manden en lekker zacht, vind het ook een voordeel dat je de hoes eraf kan ritsen om te kunnen wassen.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Wij hebben een klassieke houten mand van leewsicht. Je hebt wel een flinke ruimte nodig, ze nemen nogal wat plek in beslag. :D
Afbeelding

Voor als je je bedenkt :D , een bouwtekening:
viewtopic.php?highlight=bouwtekening&t=60020" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Net als Jamie heeft Enzo een Jolly paws mand en is hier ook super blij mee.
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
chantal

Wauw!! het ziet er allemaal wel erg leuk uit hoor !!
chantal

we hebben zelf nog steeds geen andere gekocht... helaas nog niets leuks tegengekomen!! dus ideeen zijn nog steeds van harte welkom!!

en floor wat voor kleine zitbank bedoel je ?? want dat spreekt me wel aan, ligt aan de prijs natuurlijk :wink:
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Jochem heeft ook een Jolly paws mand. Vooral de kat ligt er graag in :D
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

Deze kleine bank, heeft indertijd mijn vader gemaakt.
Je kunt op een kinderafdeling van een woningzaak gaan kijken.
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
Leeuw
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Leeuw »

Boas heeft een mand van blockdesign.nl
De foto van zijn mand staat ertussen bij foto's van klanten..
We hebben er zelf een kussen/matras in gemaakt; een hoofdkussen maakt hij altijd zelf van zijn knuffels :)

Afbeelding

Ik vind die chesterandwells manden ook prachtig.. Als je je aanmeld voor hun Facebook pagina hebben ze nog weleens kortingsacties of kun je zo'n mand winnen!

Groetjes en succes!
Afbeelding
Plaats reactie