Ruim 15 maanden is die zwarte glimmerd al weer en inmiddels druk in de weer met de 'grote jongens spelletjes'. Ik kon een tijdje geen foto's uploaden maar nu weer wel dus graag laat ik zien wat er geworden is van de kleine zwarte met zijn lieve snuitje: een grote zwarte met een lief snuitje
Pontus met fazant (best wel spannend) :
Pontus in de sneeuw:
Het zwarte trio samen (de lange slungel in het midden is natuurlijk Pontus):
Blij met en trots op alle 3 natuurlijk
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
En euh hele leuke foto's natuurlijk hahaha maar die felle dummy's vielen zo erg op dat ik dat eerst moest opschrijven van mezelf
Die had ik vijf minuten voor ik de foto nam uit de verpakking gehaald. Mijn dummies beginnen te verslijten dus vier nieuwe in een kleur die (hopelijk) ook nog opvallen als alle dummies grijs zijn
Ze moesten even showen voor Dogwork Webshop
Zaterdag mag je ze 'live' aanschouwen als Marianne uit haar winterslaap ontwaakt is
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
rimanime schreef:Labbert links (Pandora) kijkt alsof ze/hij wil zeggen dat de dummy toch wel erg koud aan de tandjes is zo met die sneeuw er op ! Je hebt een leuk trio
Labbert links, inderdaad Pandora , had de dummy eerst drie keer uitgespuugd waardoor er inderdaad sneeuw op zat. Een kwestie van 'eigen schuld, dikke bult' dus want de mannen hielden hem gewoon netjes vast tot ik zei dat ze hem terug mochten geven.
Maar bedankt, zo samen is het inderdaad een heel leuk trio