Maar voor jullie die in dit aardselijke leven verder gaan heel veel sterkte en warmte weet dat ze nooit zullen worden vergeten!
Banjer, mijn gouden lot uit de loterij...
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

Wat intens mooi geschreven....elke regel diep vanuit je hart,,,die Banjer en Mr Bundels waren speciaal...zullen ze ook altijd blijven Chester heeft ze allang begroet onze Lobbes ze komen niks te kort daar voorbij de regenboogbrug.
Maar voor jullie die in dit aardselijke leven verder gaan heel veel sterkte en warmte weet dat ze nooit zullen worden vergeten!
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Vandaag alweer een week geleden....
Een week zonder jouw intens trouwe ogen
Een week zonder jouw nagels over de vloer
Een week zonder jouw welkom bij de deur
Een week zonder jouw lieve snoet wachtend bij de trap
Een week zonder jouw blik bij het openen van de koelkast
Een week zonder jouw lijf naast de bank
Een week zonder jouw aandacht
Een week zonder jou......
MESSAGE TO A FRIEND
-------------------
I miss you so much; my four-legged friend
I ask myself each day; if the pain will ever end
Your loss is so hard; for one person to bear
because we were a team; an inseparable pair
You were by my side; when I got up each day
waiting so patiently; to go out and play
You were there each night; when I got home
waiting to go to the park; where you could roam
You always knew; if I was having a bad day
so you'd snuggle up close; and try to get me to play
If that didn't work; you'd put your head in my lap
then make yourself comfortable; and take a nap
One way or another you; would brighten my day
like only you could; you had a special way
You gave me a lifetime; of memories to hold
through all the years ahead; till I'm gray and old
I promise I'll see you; again one day
when we'll be together again; to go run and play
Your loss is a cross; I will just have to bear
because you and I know; we're an inseparable pair
Zo onnoemlijk ver weg en tegelijkertijd zo intens dichtbij.

Een week zonder jouw intens trouwe ogen
Een week zonder jouw nagels over de vloer
Een week zonder jouw welkom bij de deur
Een week zonder jouw lieve snoet wachtend bij de trap
Een week zonder jouw blik bij het openen van de koelkast
Een week zonder jouw lijf naast de bank
Een week zonder jouw aandacht
Een week zonder jou......
MESSAGE TO A FRIEND
-------------------
I miss you so much; my four-legged friend
I ask myself each day; if the pain will ever end
Your loss is so hard; for one person to bear
because we were a team; an inseparable pair
You were by my side; when I got up each day
waiting so patiently; to go out and play
You were there each night; when I got home
waiting to go to the park; where you could roam
You always knew; if I was having a bad day
so you'd snuggle up close; and try to get me to play
If that didn't work; you'd put your head in my lap
then make yourself comfortable; and take a nap
One way or another you; would brighten my day
like only you could; you had a special way
You gave me a lifetime; of memories to hold
through all the years ahead; till I'm gray and old
I promise I'll see you; again one day
when we'll be together again; to go run and play
Your loss is a cross; I will just have to bear
because you and I know; we're an inseparable pair
Zo onnoemlijk ver weg en tegelijkertijd zo intens dichtbij.

Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Lieve allemaal,
Dank jullie wel voor alle warme, lieve en troostende woorden. Al ken ik jullie merendeels niet, bij het lezen van alle lieve reacties voel je de vorm van troost omdat iemand aan je denkt en je sterkte wenst vanwege het verlies van je dierbare labador. Het geeft je het gevoel van een digitale arm om je heen. Dank jullie wel hiervoor.
Het is onwerkelijk stil in huis al doet de luie huistijger zijn best om gehoord te worden oftewel hij miauwt er rustig op los.
Maar ondanks de liefde van Moos Maffiosie mis ik zo mijn stukje goud..
Het verdriet en vooral het gemis zal ooit slijten maar voor nu...pff wat valt het tegen. Banjer was zo verweven in mijn leven dat ik nu mijn leven opnieuw moet gaan indelen....
Banjer asblik staat sinds vrijdagmiddag op de schouw waar zijn kussen nog ligt. Mijn verstand weet dat zijn kussen over enige tijd wordt opgeborgen maar mijn hart is blij dat het kussen nog steeds op zijn vertrouwde plek ligt. Dit jaar zal mijn verstand het gaan winnen van mijn hart maar voorlopig is mijn hart de 'winnaar' voor wat betreft Banjer's kussen.
Dierbare herinneringen komen op elk moment van de dag even voorbij en ondanks dat het nog pril is krijg ik een kleine glimlach op mijn gezicht als ik denk aan Banjer.
Vele kleine en grote momenten herbeleef ik als ik naar de foto's kijk van Banjer en mr. Bundels. Wat hebben deze 2 mannen mijn leven verrijkt met hun liefde....onvoorwaardelijke liefde dat is de grootste schat op aarde en dat is wat mijn blonde clown en mijn gouden lot uit de loterij der labradorgeluk hebben gegeven..
Dank jullie wel voor alle warme, lieve en troostende woorden. Al ken ik jullie merendeels niet, bij het lezen van alle lieve reacties voel je de vorm van troost omdat iemand aan je denkt en je sterkte wenst vanwege het verlies van je dierbare labador. Het geeft je het gevoel van een digitale arm om je heen. Dank jullie wel hiervoor.
Het is onwerkelijk stil in huis al doet de luie huistijger zijn best om gehoord te worden oftewel hij miauwt er rustig op los.
Maar ondanks de liefde van Moos Maffiosie mis ik zo mijn stukje goud..
Het verdriet en vooral het gemis zal ooit slijten maar voor nu...pff wat valt het tegen. Banjer was zo verweven in mijn leven dat ik nu mijn leven opnieuw moet gaan indelen....
Banjer asblik staat sinds vrijdagmiddag op de schouw waar zijn kussen nog ligt. Mijn verstand weet dat zijn kussen over enige tijd wordt opgeborgen maar mijn hart is blij dat het kussen nog steeds op zijn vertrouwde plek ligt. Dit jaar zal mijn verstand het gaan winnen van mijn hart maar voorlopig is mijn hart de 'winnaar' voor wat betreft Banjer's kussen.
Dierbare herinneringen komen op elk moment van de dag even voorbij en ondanks dat het nog pril is krijg ik een kleine glimlach op mijn gezicht als ik denk aan Banjer.
Vele kleine en grote momenten herbeleef ik als ik naar de foto's kijk van Banjer en mr. Bundels. Wat hebben deze 2 mannen mijn leven verrijkt met hun liefde....onvoorwaardelijke liefde dat is de grootste schat op aarde en dat is wat mijn blonde clown en mijn gouden lot uit de loterij der labradorgeluk hebben gegeven..
-
Huub
- Middelgrote hondenneus

Zo mooi omschreven.
Wat een gemis je kanjers zo vlak na elkaar moeten missen.
En idd als die asbus weer terug is komen ze thuis echt thuis.
Ik heb huilend je stukje zitten lezen herineringen van mijn blonde god komen boven.
Ondanks het geluk van mijn bruine vrienbd mis ik Baloe nog steeds.
Ze blijven een speciaal plekje in je hart houden.
Wat een gemis je kanjers zo vlak na elkaar moeten missen.
En idd als die asbus weer terug is komen ze thuis echt thuis.
Ik heb huilend je stukje zitten lezen herineringen van mijn blonde god komen boven.
Ondanks het geluk van mijn bruine vrienbd mis ik Baloe nog steeds.
Ze blijven een speciaal plekje in je hart houden.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

O Francis, ik kwam weer eens op het Forum kijken om te lezen hoe het met mijn oude vrienden gaat en dan lees je dat er een paar lieverds naar boven zijn gegaan, pffff.
De hondenhemel is weer mooier geworden.
Meid, ik leef zo met je mee, eerst Mr. Bundels en nu Banjer........ zo kort achter elkaar. Allereerst wil ik je heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat het goed met je gaat. Als ik lees over het overlijden van een lab dan voel ik ook (nog steeds) die pijn in me want ik mis Youri, mijn lieve oude mannetje nog steeds zo erg! Je weet alleen hoe het is als je het zelf hebt meegemaakt en jij dan nog twee keer in zo'n korte tijd.
Ik weet dat je zo ontzettend gelukkig met Banjer was en hij ook met jou en hij heeft er alles aan gedaan om zo lang mogelijk bij je te blijven want hij voelt jouw liefde ook. Dat hadden wij ook met Youri....we hebben beiden alles eruit gehaald wat er uit te halen viel.
Nu zijn die twee "schoffies" van jou weer bij elkaar en ik weet haast wel zeker dat die blije geit van mij er ook bij is. Lekker spul daar, haha!
Het is prachtig daar, ze zijn echt gelukkig....ik heb Youri toen gezien in een droom...........maar hoe moet je verder! Ik ben nu bijna 4 jaar verder, ik ben er kapot van geweest en nog steeds huil ik zo af en toe om het gemis van mijn lieve oude mannetje. Probeer het een plaatsje te geven en ik hoop dat het je sneller lukt als bij mij maar neem de tijd om te rouwen want dat zal je echt nodig hebben. Ik weet dat ze dichtbij je zijn.....toen Youri was overleden heb ik regelmatig "seintjes" van hem gehad waarmee hij me liet weten: Zie je wel vrouwtje, ik ben helemaal niet weg, hoor!"
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away.
They walk beside us every day.
Unseen, unheard but always near,
still loved, still missed, still very dear.
Ik denk aan jou.......
Warme groetjes van Alice.
De hondenhemel is weer mooier geworden.
Meid, ik leef zo met je mee, eerst Mr. Bundels en nu Banjer........ zo kort achter elkaar. Allereerst wil ik je heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat het goed met je gaat. Als ik lees over het overlijden van een lab dan voel ik ook (nog steeds) die pijn in me want ik mis Youri, mijn lieve oude mannetje nog steeds zo erg! Je weet alleen hoe het is als je het zelf hebt meegemaakt en jij dan nog twee keer in zo'n korte tijd.
Ik weet dat je zo ontzettend gelukkig met Banjer was en hij ook met jou en hij heeft er alles aan gedaan om zo lang mogelijk bij je te blijven want hij voelt jouw liefde ook. Dat hadden wij ook met Youri....we hebben beiden alles eruit gehaald wat er uit te halen viel.
Nu zijn die twee "schoffies" van jou weer bij elkaar en ik weet haast wel zeker dat die blije geit van mij er ook bij is. Lekker spul daar, haha!
Het is prachtig daar, ze zijn echt gelukkig....ik heb Youri toen gezien in een droom...........maar hoe moet je verder! Ik ben nu bijna 4 jaar verder, ik ben er kapot van geweest en nog steeds huil ik zo af en toe om het gemis van mijn lieve oude mannetje. Probeer het een plaatsje te geven en ik hoop dat het je sneller lukt als bij mij maar neem de tijd om te rouwen want dat zal je echt nodig hebben. Ik weet dat ze dichtbij je zijn.....toen Youri was overleden heb ik regelmatig "seintjes" van hem gehad waarmee hij me liet weten: Zie je wel vrouwtje, ik ben helemaal niet weg, hoor!"
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away.
They walk beside us every day.
Unseen, unheard but always near,
still loved, still missed, still very dear.
Ik denk aan jou.......
Warme groetjes van Alice.

-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Het is alweer een maand geleden dat mijn gouden lot uit de labradorgeluk-loterij is heengegaan. Zo onnoemlijk ver weg en toch zo intens dichtbij...
Tribute To my best friend ever...Banjer
Sunlight streams through window pane
unto a spot on the floor....
then I remember,
it's where you used to lie,
but now you are no more.
Our feet walk down a hall of carpet,
and muted echoes sound....
then I remember,
It's where your paws would joyously abound.
A voice is heard along the road,
and up beyond the hill,
then I remember it can't be yours....
your golden voice is still.
But I'll take that vacant spot of floor
and empty muted hall
and lay them with the absent voice
and unused dish along the wall.
I'll wrap these treasured memorials
in a blanket of my love
and keep them for my best friend
until we meet above.

Tribute To my best friend ever...Banjer
Sunlight streams through window pane
unto a spot on the floor....
then I remember,
it's where you used to lie,
but now you are no more.
Our feet walk down a hall of carpet,
and muted echoes sound....
then I remember,
It's where your paws would joyously abound.
A voice is heard along the road,
and up beyond the hill,
then I remember it can't be yours....
your golden voice is still.
But I'll take that vacant spot of floor
and empty muted hall
and lay them with the absent voice
and unused dish along the wall.
I'll wrap these treasured memorials
in a blanket of my love
and keep them for my best friend
until we meet above.

-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

Lieve Francis,
Wat waren en zijn dat twee apart lieve mannetjes geweest, die ook de onvoorwaardelijke liefde van jouw dagelijks mochten ervaren.
Die liefde heeft hun tot blije en lieve rakkers gemaakt, ook met hun hartje intens verbonden met het vrouwtje.
Ik weet zeker als ze hadden kunnen spreken ze gezegd hadden dat ze blij waren met jouw liefde zorg en toewijding voor ze.
Weet dat ze gelukkig waren met je en dat ze loslaten op een gegeven moment ook getuigd van liefde.
Die liefde vergaat nooit en houd niet op met de dood.
Veel sterkte lieverd
Wat waren en zijn dat twee apart lieve mannetjes geweest, die ook de onvoorwaardelijke liefde van jouw dagelijks mochten ervaren.
Die liefde heeft hun tot blije en lieve rakkers gemaakt, ook met hun hartje intens verbonden met het vrouwtje.
Ik weet zeker als ze hadden kunnen spreken ze gezegd hadden dat ze blij waren met jouw liefde zorg en toewijding voor ze.
Weet dat ze gelukkig waren met je en dat ze loslaten op een gegeven moment ook getuigd van liefde.
Die liefde vergaat nooit en houd niet op met de dood.
Veel sterkte lieverd