Onverbeterlijke Max

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Onverbeterlijke Max

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Vandaag ben ik met Max voor een quality time walk gegaan. Heerlijk op pad, alleen Max en ik :) Bij de weilanden aangekomen, mocht hij los lopen en kon hij zijn energie goed kwijt. Helaas waren wij niet de enige die op pad waren en liepen zowel voor als achter ons een baasje met hond. Ik besloot het erop te wagen en Max los te laten en wat ging het goed! Max luisterde perfect, had geen oog voor de andere honden/baasjes en was alleen met de natuur en mij bezig. Ik was zo ontzettend trots op hem en genoot tot in mijn tenen dat ik Max alle vrijheid kon geven zonder alert te hoeven zijn. Net toen ik in mijn gedachten een tekst (voor op het forum te plaatsen) aan het formuleren over mijn trotsheid, liefde en gevoel van verbondenheid voor Max en ik in zijn richting (25 meter verder) een trotse en liefdevolle blik werp, zie ik dat het ''mis'' is

Aan zijn lichaamshouding en gedrag weet ik wat er nu gaat komen. Ik roep nog: ,,NEEEEE MAX!!!! '' Maar voordat dit geluid Max' oren heeft bereikt, ligt mijnheer al op zijn rug vol overgave in iets smerigs te rollen :kots: :evil: :twisted: . Ik probeer hem nog met commando's te bereiken, maar weet dat dit zinloos is. Ik loop het weiland in, ondertussen hopend dat het een beetje vogelpoep was. Bij hem gekomen, verleid ik hem met een koekje en zie dat hij in een koeienflat heeft gerold :kots: :kots: Hij zit helemaal onder en de flat druipt uit zijn vacht. Bah bah, zal vriendlief niet leuk vinden, aangezien hij gisteren de badkamer heeft gepoetst :wink:
Samen wandelen wij verder en als wij in de bebouwde kom komen, lijn ik hem aan. Ik ruik die smeerlab nog als de flexlijn 6 meter is uitgerold en zijn mooie zwarte vacht ziet bruin van de poep. En Max? Die is nog steeds in zijn element :D Bedwelmd door de stank besluit ik een kleine omweg te maken langs de beek waarna Max weer schoon en fris is.

Wat een heerlijke lab is die Max van ons toch. Braaf en trouw, maar ook echt een clown eerste klas!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

oooooooh die Max..... je geeft ze een spreekwoordelijke vinger.......
Heerlijk die clownstreken maar wel vervelend als je hem weer moet wassen nu de badkamer net schoon is.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D fijn he zo`n labje :lol:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heeeeeeeeerlijk :lol:
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

:D :D
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Nou Max toch, maar aan de andere kant je hebt ook nog heerlijk kunnen zwemmen dat had anders waarschijnlijk niet gebeurt. :D :D
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

Toppertje die Max. leuk geschreven zag het helemaal voor me. net dat je denkt wauw tja dan....... prijs.
Afbeelding

met dank aan Pauline
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:twisted: heerlijk Max al die nepgeurtjes die wij opsmeren om lekker te ruiken, dit is puur natuur :D
Plaats reactie