Wandeltips in Dordrecht

Plaats hier leuke wandelplekken.
Gebruikersavatar
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1432
Lid geworden op: 30/08/10 23:18
Locatie: eindhoven

Wandeltips in Dordrecht

Ongelezen berichtdoor jeltje » 22/08/12 12:22

A.s. zondag moeten wij in Dordrecht zijn, nu lijkt het ons leuk om daar ook even lekker te gaan wandelen met Zyva. Wie heeft tips voor een leuke wandelroute, het liefst met gelegenheid tot zwemmen. Ook tips voor een lekker restaurantje waar honden welkom zijn hoor ik graag. Alvast bedankt!

HennyH
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2167
Lid geworden op: 08/07/04 11:11
Locatie: platteland van Groningen

Ongelezen berichtdoor HennyH » 22/08/12 15:03

Vorig jaar waren wij bij Dordrecht in de buurt en toen vond ik op de site van eet.nu dat in dit restaurant http://www.waterlust.nl/
honden zijn toegestaan. We hebben er uiteindelijk zelf niet meer gegeten dus of het daar lekker is kan ik dus niet vertellen.

We hebben we bij de Biesbosch gewandeld maar daar mogen de honden helaas niet los.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit

Gebruikersavatar
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1432
Lid geworden op: 30/08/10 23:18
Locatie: eindhoven

Ongelezen berichtdoor jeltje » 29/08/12 08:24

Via de App 'op stap met de hond' zijn we aan een geweldig leuk wandelgebied gekomen in Dordrecht waar Zyva heerlijk los mocht en lekker kon zwemmen. Echt super gewandeld daar. Daarna hebben we jouw tip opgevolgt en zijn we naar eetcafe 'Waterlust' gegaan. Het zag er aan de buitenkant niet uit, dus het was even twijfelen wat we zouden doen, maar we hebben er heerlijk gegeten, hele vriendelijke mensen en inderdaad de hond was meer dan welkom. Bij binnenkomst kreeg Zyva meteen water, er werd eerst aan ons gevraagd of ze wel een koekje mocht voordat het zomaar gegeven werd en bij het afrekenen lag er op het schaaltje van de rekening niet alleen pepermuntjes voor ons, maar ook 2 hondenkoekjes voor Zyva. Bedankt voor de tip dus.

HennyH
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2167
Lid geworden op: 08/07/04 11:11
Locatie: platteland van Groningen

Ongelezen berichtdoor HennyH » 29/08/12 08:46

Wat leuk om te lezen dat het restaurant zo hondvriendelijk is. Dat tref je volgens mij niet vaak. Zoals ik al schreef ben ik er zelf niet eens meer geweest want wij hadden vorig jaar een pupterugkomdag en daar kwamen we veel later weg dan we hadden verwacht.

Maar jullie dag was meer dan geslaagd!
Afbeelding

Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit

Pixie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 165
Lid geworden op: 21/11/12 15:35
Locatie: Antwerpse Kempen

Ongelezen berichtdoor Pixie » 17/04/13 13:07

@ Jeltje: weet je nog welk wandelgebied je precies gedaan hebt? Ik heb gisteren voor mijn verjaardag een weekendje Dordrecht gekregen en we willen graag Roxy meenemen. Ik zoek dus ook een gebied waar ze lekker mag loslopen, zwemgelegenheid hoeft niet per se.

We logeren vlak bij de Biesbosch, maar daar mogen ze blijkbaar niet los :( .

Gebruikersavatar
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1432
Lid geworden op: 30/08/10 23:18
Locatie: eindhoven

Ongelezen berichtdoor jeltje » 17/04/13 23:12

Dat was in deelgebied De Elzen, behoort tot De Biesbosch. Adres is Oude Veerweg/Noorder Elsweg. Heel veel plezier, dat is nog eens een leuk cadeautje. Kijk anders ook eens in de App "op stap met je hond", daar kun je nog meer info vinden.

Pixie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 165
Lid geworden op: 21/11/12 15:35
Locatie: Antwerpse Kempen

Ongelezen berichtdoor Pixie » 18/04/13 12:12

Aha, die had ik inderdaad gevonden, en is maar 5km van onze overnachtingsplaats! Ik dacht alleen dat ze daar ook niet los mocht lopen, omdat het tot de Biesbosch hoort...

Ja, heel mooie verrassing van mijn man! Er hoorde ook nog een wandel-gps bij :-). En in het doosje vond ik een boodschap met 'zaterdag: eerste bestemming:' en dan de coördinaten van een leuk hotelletje aan het water bij Dordrecht. Spannend hoor!

Gebruikersavatar
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1432
Lid geworden op: 30/08/10 23:18
Locatie: eindhoven

Ongelezen berichtdoor jeltje » 18/04/13 19:36

Jeetje romantische kerel heb jij zeg, jaloers :D . Heel veel plezier!


Terug naar “Wandeltips”