Je ziet ze bijna groeien. De zwaarste is vandaag al 800 gram.
De stamboomnamen worden namen uit Disney-films met een N.
We hebben:
Laboriginals Nana (teefje)
L. Nemo
L. Napoleon
L. Neverland
L. Nicelander
L. Naveen
L. Nutsy
En een close-upje van ons enige meisje met natuurlijk, hoe kan het ook anders, een roze bandje :
lekkere dikbillies hoor, en wel toevallig he dat jullie ook maar 1 meiske hebben en de rest mannekes, hadden wij ook het laatste nestje van mizz poezz
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Nee, in principe houden we niks van dit nest. Eerst moet Tinkle gaan hemelen voordat ik aan een nieuwe pup begin. Bovendien doe ik nog jachttraining met Dazzle en Pip en dan ook nog een avond puppytraining erbij, wordt wel wat veel.
Maar zeg nooit nooit Stel dat ik een gigantische klik heb met één van de hondjes en dat dat toevallig een prachtig pupje is, dan zou het toch zomaar kunnen gebeuren dat.....
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016