morgen is het zover dan wordt Dex gecastreerd. Aangezien hij een cryptorch (1 niet ingedaalde bal) is wordt het wel een iets ander verhaal als een standaard castratie. Gelukkig heb ik een dierenkliniek in de buurt gevonden die het laparoscopisch kunnen doen
castratie cryptorch
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

castratie cryptorch
Hoi Allemaal,
morgen is het zover dan wordt Dex gecastreerd. Aangezien hij een cryptorch (1 niet ingedaalde bal) is wordt het wel een iets ander verhaal als een standaard castratie. Gelukkig heb ik een dierenkliniek in de buurt gevonden die het laparoscopisch kunnen doen
. Toch vind ik het allemaal best spannend, we hebben er ook best lang over getwijfeld maar nu toch de knoop doorgehakt om het te gaan doen. Iemand ervaringen met deze operatie?
-
Roos
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
becky0o01201
- Kleine hondenneus

geen ervaringen die ik met je kan delen maar wil je wel heel veel sterkte wensen.
en soms moet je heel lang nadenken over dingen maar dan als je eenmaal de knoop heb doorgehakt en het heb uitgevoerd geeft het een voldaan gevoel.
dit is ook een beslissing die voor de gezondheid van het hondje is genomen. (top)
gr becky
en soms moet je heel lang nadenken over dingen maar dan als je eenmaal de knoop heb doorgehakt en het heb uitgevoerd geeft het een voldaan gevoel.
dit is ook een beslissing die voor de gezondheid van het hondje is genomen. (top)
gr becky
-
fieke
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

Bedankt! Alles is goed gegaan. Hij ging om 9.15 uur mee naar de ok en ik kon hem om 11.15 uur alweer ophalen. Toen ik op hem stond te wachten, kwam hij zo aangerend met de assistente erachter whaha echt een maf gezicht. Heb voor de zekerheid even gevraagd of ze hem echt hadden geholpen
Verder een mooie romper om en nu ligt hij thuis te zuchten en dik te balen dat hij nog steeds geen eten heeft gekregen 
-
Els
- Speurneus

Max had een balletje wat niet ingedaald was, dus die moest eruit. dat zou laprascopisch gebeuren, maar aangezien ze hem niet konden vinden is alsnog de buik opgemaakt. het was een flinke operatie, maar meneer liep s avonds alweer buiten om te plassen en vooral heel hard te grommen naar zn grote vijand.
Fijn dat het goed is gegaan bij Dex en ach, van een dagje minder eten krijgt ie hooguit een wat slechter humeur.

Fijn dat het goed is gegaan bij Dex en ach, van een dagje minder eten krijgt ie hooguit een wat slechter humeur.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus