Terug van vakantie

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Terug van vakantie

Ongelezen bericht door corretje »

Dinsdag zijn wij terug gekomen van vakantie. De honden zijn 2 weken naar het hondenresort geweest. Ze waren daar al vaker geweest, maar nog nooit zo lang. Gelukkig is alles goed gegaan.

Het eerste wat mijn vriend zei toen hij Diezel zag was:" dat is niet onze hond hoor!!" :D Nou gelukkig wel. En hij zag er nog goed uit ook. Niet afgevallen ofzo. Dat hoor/lees je nog wel eens. En Kira was ook helemaal blij om ons weer te zien.

Nu zijn ze echt aan het bijkomen. Ze slapen uren achter elkaar. Ik merk het vooral met Kira en het wandelen. Gaan we express al niet zo ver, maar ze moet toch ff rusten. Vanmiddag heeft ze 5-10min op een grote parkeerplaats gezeten en gelegen. Heerlijk als ze denkt dat de hele wereld van haar is :verliefd1: En ik... ik ga lekker naast haar zitten met haar kroelen. Ga toch vd week de bolderkar maar van zolder halen denk ik voor haar.

Maar ben blij dat de hondjes weer thuis zijn. Ik zelf had nog wel wat langer in Turkije willen blijven vanwege de temperatuur. 8) Maar helaas.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Fijn dat iedereen het naar de zin heeft gehad :) Zal wel even tegen gevallen zijn die overgang van Turkije naar hier?
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Toch wel weer fijn, van vakantie weer terug te zijn. Misschien knapt het weer hier ook wel wat op, na het weekend. Een bolderkar, goed idee, Bubbles loopt ook niet meer zo goed, maar eens rondkijken op internet. :)
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Ja Roos dat valt echt tegen het weer hier. Het was daar 20 graden of wat meer warmer. Dus erg lekker. Maar ook lekker dat het hele spul weer bij elkaar is.

@ Bubbles. Ik heb de kar al een paar jaar op zolder. Nog nooit echt gebruikt, want we passen de wandelingen wel aan. Maar soms is het voor Kira wel leuk om naar het bos te gaan, maar merk gewoon dat het te ver is. Het is ongeveer een kleine km heen en terug en dan nog een rondje bos. Ja dat wordt te ver voor het truusje.

Ik heb de kar gekocht bij een speelgoedzaak in de aanbieding. En hem gepimpt :D
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat fijn zeg :)
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Dat is dan ook genieten voor hond en baas :klasse:
Plaats reactie