ik wordt mishandeld door mijn onhandige lobbes...
-
miran&joost
- Kleine hondenneus

-
Susan78
- Grote hondenneus

Tja, hier ook regelmatig blauwe plekken, krassen op armen en benen door een te enthousiaste begroeting, knuffel of tackel (oeps.. sorry vrouwtje
) Lex wil ook nog wel eens gniepen met zijn kleine tandjes als we aan het stoeien zijn.. Dan pakt ie een stukje huid van je arm en knabbelt daar even aan. Daarna heeft ie door dat dat best pijnlijk is en krijg je van hem een wasbeurt
Ach, het is een beetje lomp, maar erg lief bedoeld 
-
michelle1301
- Kleine hondenneus

Niet alleen labjes kunnen lomp zijn. Mijn berner kan er ook wat van. Zat laatst op mijn hurken voor hem, om een teek te verwijderen. Duwt die mafketel mij om en maakt een bommetje op mij. 55 kilo is dan erg zwaar
Mijn vader heeft ook wel eens languit in de bos gelegen. Cai deed een verrassingsaanval van achter. Toen hij 3 kwart jaar oud was, nam hij een aanloop uit de keuken en sprong bovenop mijn moeder als ze op de bank lag. Al heel wat mee gemaakt met hem dus.
Dus ik ben qua lomp gedrag als goed voorbereid voor de pup
Dus ik ben qua lomp gedrag als goed voorbereid voor de pup
-
Kelsey en Lenka
- Grote hondenneus

Haha... zo herkenbaar en het betert niet met ouder worden. Ik krijg ook geregeld eens een liefdesbeet. Ze geeft dan altijd eerst massa's likjes en plots vindt ze het nodig om heel voorzichtig met die kleine voorste tandjes te bijten. De sloeber.
Of op mijn blote voeten gaan staan met haar nagels! Ook zo plezant
Of op mijn blote voeten gaan staan met haar nagels! Ook zo plezant