ik wordt mishandeld door mijn onhandige lobbes...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Tja wat zal ik hiervan zeggen...herkenbaar?
Heb hier op mijn arm ook een kras staan omdat Enzo mee wilde doen met helicopter spelen samen met Mick...

groet,
Miranda
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Susan78 »

Tja, hier ook regelmatig blauwe plekken, krassen op armen en benen door een te enthousiaste begroeting, knuffel of tackel (oeps.. sorry vrouwtje :D ) Lex wil ook nog wel eens gniepen met zijn kleine tandjes als we aan het stoeien zijn.. Dan pakt ie een stukje huid van je arm en knabbelt daar even aan. Daarna heeft ie door dat dat best pijnlijk is en krijg je van hem een wasbeurt :verliefd1: Ach, het is een beetje lomp, maar erg lief bedoeld :lol:
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat gaat goed :lol:
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door michelle1301 »

Niet alleen labjes kunnen lomp zijn. Mijn berner kan er ook wat van. Zat laatst op mijn hurken voor hem, om een teek te verwijderen. Duwt die mafketel mij om en maakt een bommetje op mij. 55 kilo is dan erg zwaar :lol: Mijn vader heeft ook wel eens languit in de bos gelegen. Cai deed een verrassingsaanval van achter. Toen hij 3 kwart jaar oud was, nam hij een aanloop uit de keuken en sprong bovenop mijn moeder als ze op de bank lag. Al heel wat mee gemaakt met hem dus.

Dus ik ben qua lomp gedrag als goed voorbereid voor de pup :D
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Kelsey en Lenka »

Haha... zo herkenbaar en het betert niet met ouder worden. Ik krijg ook geregeld eens een liefdesbeet. Ze geeft dan altijd eerst massa's likjes en plots vindt ze het nodig om heel voorzichtig met die kleine voorste tandjes te bijten. De sloeber. :verliefd1:
Of op mijn blote voeten gaan staan met haar nagels! Ook zo plezant :lol:
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13
Concieta
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Concieta »

Heel herkenbaar, we hadden Max Leo moeten noemen :D Mijn armen zitten ook helemaal vol schrammen en blauwe plekken.
Afbeelding
Plaats reactie