Snurkers

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Bobske
Snuffelneus
Snuffelneus

Snurkers

Ongelezen bericht door Bobske »

Elf uur, tijd voor het laatste rondje met Harry. Hij heeft geen zin, wat blijkt uit het feit dat hij met 1 oog kijkt als ik zeg: Ga je mee? Overdag staat ie dan al praktisch met de riem in zijn bek startklaar. Nu blijft hij liggen, ook als ik z’n halsband om doe en hij staat pas op als de lange lijn ook echt 5 meter is uitgerold. Ik sta dan inmiddels halverwege de voordeur…
Een kleine 20 minuten later zijn we er weer, Harry krijgt een cracker, ik doe de lampen uit, ga naar boven en duik naast manlief in bed. Nog geen minuut later zeg ik dat ie snurkt. “Oh”, is het antwoord en hij draait op zijn zij. Na nog tig keer zeggen dat ie snurkt en 12 elleboogstoten later stap ik met kussen uit bed, trek mijn woonvest aan, pak een deken en ga naar beneden. Harry ligt languit op de bank, maar ik wurm me tussen bankleuning en Harry en samen liggen we heerlijk in slaap te vallen. Althans, zo lijkt het. Harry begint te snurken. Een elleboog werkt niet. Een duw van mijn been ook niet. Van de bank afduwen ook niet. Compleet gefrustreerd pak ik kussen en deken en ga weer naar boven, waar ik manlief dreig te smoren met mijn hoofdkussen als ie niet ophoudt met snurken. Of hij dan maar op de bank zal gaan slapen, vraagt ie. Nee, doe maar niet. Je moet er vroeg uit, zeg ik ook nog. Dus hier zit ik dan. Met een snurkende man boven en een snurkende hond op mijn voeten… :roll:
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Wat een grappig verhaal!
En euh... veel sterkte...

Misschien Harry bij je man in bed laten slapen en jij zieligjes op de bank? :lol:
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Cissy »

Hihih herkenbaar , als wij naar bed gaan , lig ik heel even te lezen voor ik de slaap vat maar beneden ligt yunah luid te snurken in haar mand en manlief draait zich om in bed en snurkt ( zaagt een minuut een heel bos om) als ik hem een por geeft van he je doet het weer zegt ie nee hoor ik ben nog wakker...opnemen met me tel heeft ook geen zin want hij gelooft ,,, wil het niet ... Er niets van .. Ga ik ook naar beneden en wat den k je yunah naast me op de bank kop op me schoot en madam snurkt vrolijk verder ..enige optie is op zolder ..logeerbed ja mooi niet onze Guus . Kat van onze dochter maakt alle deuren open zo ook deze , gevolg 2 katten op me bed ......hoezo lekker slapen .......dat wordt een middag dutje :?
each day is a gift
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Oeh en oordopjes is geen redmiddel? 8)
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Ik vind het snurken van Mexx juist lief om te horen :verliefd1:

Maar iemand snurkend naast me in bed, kan ik dan weer absoluut niet tegen haha..
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Cissy »

Klopt snurken van yunah kan isomeer hebben als van manlief :lol:
each day is a gift
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:D herkenbaar met als enige verschil dat ik het heerlijk vind om naar het gesnurk van Castro te luisteren en dat ik het bij Lars bijzonder irritant vind :twisted: :oops:
-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door -Marianne »

Hihi, volgende keer zou ik gewoon manlief naar de bank sturen; de twee snurkers bij elkaar. Ach... Elkaars gesnurk horen ze dan vast niet door hun eigen gezaag. :lol:
AnjaS
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door AnjaS »

Wat herkenbaar :lol: Soms denk ik wel eens... hoe is het mogelijk.. labjes snurken net zo hard als hun baasjes... :D
Afbeelding

Dank je wel Anca
:zwartpootje: Daisy (2-4-1997 - 29-4-2004)
:bruinpootje: Tess (2-6-2004 -25-02-2013)
:bruinpootje: Tjinta( 2-6-2004 - 14-9-2016)
:zwartpootje: Stars and Tails Black Lola 28-10-2013
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

-kim- schreef:Ik vind het snurken van Mexx juist lief om te horen :verliefd1:

Maar iemand snurkend naast me in bed, kan ik dan weer absoluut niet tegen haha..
Hier precies zo :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:lol: :lol:
Aidualc85
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aidualc85 »

Haha MANNEN!
:blondpootje: Mika (Reagis Star Trooper) 17-01-2013
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Hahahaha zo herkenbaar.

Ik was net gescheiden en lag alleen in bed opeens hoor ik heel hard gesnurk en schrik wakker van "he hij ligt hier toch niet meer"? (mijn ex snurkte ook en heel hard).
Was het Baloe die beneden heerlijk lag te snurken.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tammie »

Ook hier een hoop gesnurk.

van manlief ben ik wel wat gesnurk gewend...Al heeft hij tegenwoordig zo'n CAPmasker (of hoe je die dingen ook maar moge noemen bij slaapapneus), dus geen gesnurk maar nu in 1x 's nachts zo'n soort ventilator op je gezicht gericht midden in de nacht :roll: Vraag hem dan ook heel netjes om zich eventjes om te draaien :wink:
Enne Pepper? Ze kan snurken...Ze kan een soort van grommen maar dan van plezier :lol: Wat we gekscherend varkentje noemen en.....ze kan net als baasje heel hard met haar staart gaan zwaaien zodat ik ook een ventilator bij mij heb :D
ik ben dus van alle markten thuis :D :D :D
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding
Plaats reactie