Badje lekker!

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Angelique
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Badje lekker!

Ongelezen bericht door Angelique »

Wij hebben met deze warmte een hondenbadje on de tuin staan waar kyra lekker in kan afkoelen. Nouja, afkoelen, ze lebbert eruit als een grote waterbak en staat er soms met dr pootjes in maar goed, het idee is er ;)

Nu mijn vraag, hoe hou je dit badje schoon zonder dat de hond er last van heeft als ze eruit drinkt.
Tuurlijk, af en toe het water helemaal eruit, badje schoonmaken en weer vol laten lopen, maar ik bedoelde meer iets voor hiertussen door. Vooral met dit warme weer kan het snel gaan.

Tips zijn zeer welkom!!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik gooi iedere ochtend het badje leeg, maak het schoon met dettol, goed naspoelen en weer opnieuw vullen met schoon en fris water. Is gelijk een leuk spelletje, Flow vind de tuinslang bijna net zo leuk als het badje.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

IK las gisteren ergens appelazijn, maar of dat goed werkt weet ik niet :wink:
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Bowie vindt het water na een paar dagen het lekkerst. :wink:
Angelique
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Angelique »

Is dettel niet giftig? Onze tuin is niet zo groot dat ik het water in een aflegen deel kan lozen, dat gaat gewoon op het gras...

Ja ik las ook iets van appelazijn, iemand ervaring?

Mmm misschien vind kyra dat ook wel lekkerder, maar ik zag vanmorgen hele kleine dingentjes zwemmen, en nee het ware geen kikkervisjes, brrrr.... Net een dagje te lang gewacht met schoon water... :oops:
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Hier waaien er geregeld blaadjes in, die vis ik er weer uit. En de volgende dag leeggooien, goed drogen met een doek, en weer schoon water erin. Als het nog wat vies is gebruik ik wat groene zeep.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Ik gooi het badje ook elke dag leeg in de ochtend, doe er nieuw water in en dan kan het weer een dagje

Ga dat badje echt niet schoonmaken tussendoor, hier zijn ze tevreden met elk soort water, en hoe viezer hoe beter :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Plaats reactie