Gaat die grote eerst een beetje boos tegen mij doen, terwijl ik nog maar zo klein ben. Maar zijn baasje reageerde gelijk dus dat was wel fijn. Even later gingen we even plassen en die grote ook weer mee, en sindsdien ging het een stuk beter. Baasje vertelde dat ik hem nog veel vaker zal gaan zien.
Vanmiddag namen het vrouwtje en baasje mij mee naar een winkel die was echt zooo groot echt ongelooflijk. Gelukkig hoefde ik dat niet te lopen, ik mocht in een of ander karretje. hier kon ik alles prima zien. Er stonden overal bloemen en nog veel meer.opeens gingen we een deur door en kwamen we bij allemaal lekkers aan en hebben mijn baasjes nog wat lekkers voor mij meegenomen. Dus het baasje duwt mij verder en moest ik weer op de foto zoals jullie hieronder kunnen zien. Het vrouwtje was wel heel lief want opeens stonden we even stil en was ik haar kwijt maar het baasje stelde mij gerust dat het vrouwtje wat drinken voor mij ging halen en dat klopte, heerlijk joh dat koele water. Uiteindelijk kwamen we bij allemaal vrouwen, de kassa werd dat genoemd door het vrouwtje. En al die vreemde vrouwen vonden mij knap en mooi en wilden mij allemaal aaien, nu ben ik de moeilijkste niet dus dat was geen probleem. Toen we weer thuiskwamen was ik wel heel erg moe en heb ik heerlijk geslapen.

Al smurfende, leert men!