Verder heb ik begrepen dat ook onze sponsor Dogwork aanwezig zal zijn met een stand, dus kunnen jullie allemaal leuke dingetjes kopen en kennis gaan maken met hen!
Pom en ik zijn aanwezig in ieder geval. Ik twijfel nog een beetje of ik haar in zal schrijven maar ik denk dat het uiteindelijk wel een 'ja' wordt
 Als ik er toch ben, kan ik net zo goed meedoen. Al is het maar voor de ervaring. Ze zal dan in de jeugdklasse uitkomen
 Als ik er toch ben, kan ik net zo goed meedoen. Al is het maar voor de ervaring. Ze zal dan in de jeugdklasse uitkomen  
 Wie is er nog meer?? Kunnen we er een forumfeestje van maken?
meer info
inschrijven

Pom (5-12-2012)
 Pom (5-12-2012) Karel (17-1-2015)
 Karel (17-1-2015) Ik twijfel nog. Ik wilde Dazzle en Mira inschrijven, maar Dazzle is nog steeds niet in vacht na haar nest en Mira is nog dezelfde spillepoot als op de KMC. Die heeft nog veel tijd nodig. Dus ik weet het nog niet. De inschrijving is nog open tot 1 september, toch? Misschien dat ik nog puppymensen van mijn laatste nest zo gek kan krijgen, want dat zijn echt mooie hondjes, al zeg ik het zelf
 Ik twijfel nog. Ik wilde Dazzle en Mira inschrijven, maar Dazzle is nog steeds niet in vacht na haar nest en Mira is nog dezelfde spillepoot als op de KMC. Die heeft nog veel tijd nodig. Dus ik weet het nog niet. De inschrijving is nog open tot 1 september, toch? Misschien dat ik nog puppymensen van mijn laatste nest zo gek kan krijgen, want dat zijn echt mooie hondjes, al zeg ik het zelf   Hij wordt elke keer hyper als hij mij ziet en we gaan oefenen. Staat geen seconde stil behalve met de kong
  Hij wordt elke keer hyper als hij mij ziet en we gaan oefenen. Staat geen seconde stil behalve met de kong   Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
 Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009 Dazzleee!
 Dazzleee! Dussss. Daarna maar oefenen. En Sam is nu een langpootmug. Maar ach... Tis toch voor de lol
  Dussss. Daarna maar oefenen. En Sam is nu een langpootmug. Maar ach... Tis toch voor de lol  

Noah
 Noah
 Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
 Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)