Ja ja afgelopen dagen (nu nog hoor) heeft Quasar een lekkende piep, maar dan van bloed

Gister werd het wat erger gelijk maar de da gebeld. Ik had een flinke ronde met hem gelopen 's ochtends, ik neem dan de fiets en laat hem in looppas meelopen. Daarna gebeld in de middag konden we komen om 15.15 uur.. En dan een potje urine meenemen, ja hoe gaan we dat doen met de soeplepel... De jongste van 10 jaar meegenomen en die de lijn laten beethouden en ik erachter aan.. wat een gedoe zeg..

Maar was toch nog gelukt. Voor dat we naar de da gingen even nog flink laten lopen en dan net voor tijd binnenkomen.. Ja anders zit alles onder het bloed..thuis schudde hij ook flink uit en kon de muur schoonmaken
Langer dan een half uur nog moeten wachten bij de da en schoonmaakdoekjes meegenomen voor het lekken (gelukkig dus niets..)
Ja hoor hij heeft een lichte ontsteking in zijn prosstaat, antibiotica gekregen (nou ja gekocht.. schrok mij wilt wat ik moest betalen...

) Voor 10 dagen en dan weer urine meenemen voor onderzoek, Quasar hoeft dan niet mee..
En!!! Hij vond hem hartstikke mooi en zag er goed uit , hij was wel van 34 naar 37 kilo gegaan, maar was dus helemaal goed!!