Dit is de link: http://www.amevedi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Verstekeling
-
rimanime
- Speurneus

Zo te zien heeft hij al een tijdje gezworven....Wat fijn dat jij op zijn pad kwam
ik ben even de naam kwijt, maar er is een stichting waar je je hond kan aanmelden als deze zoek is.
Dit is de link: http://www.amevedi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
rimanime
- Speurneus

Er staat een Mechelse herder reu vermist sinds 23 september in Roozendaal: roepnaam Cooper.

-
Muiske
- Grote hondenneus

Hij is inmiddels opgehaald, om half 3 vanmiddag was de dierenambulance er. Ik heb 3 uur met hem in de tuin gezeten. Als ik in de tuin was dan ging hij keurig liggen en lekker ontspannen slapen maar zodra ik weg ging dan brak hij de tent af en was hij erg onrustig.
Het is een hollandse herder, ik denk een jaar of 2/3. Hij luistert goed, kent alle basiscommando's.. Hij heeft een flink aantal verwondingen om zijn hals waar normaal de riem zit, ik ben dus bang dat hij een 'vakantiehond' is en dat hij ergens is achtergelaten.
Het gekke is dat ik normaal nooit op het stuk wandel waar ik nu was, ik wilde eigenlijk naar het bos gaan maar bedacht me op het laatste moment. Gek is dat.
zo vond ik hem, eenzaam en alleen en hij liep gelijk keurig met mij mee.

Hier een paar fotootjes van hem, het is echt een mooike

verwondingen in zijn nek:

Het is een hollandse herder, ik denk een jaar of 2/3. Hij luistert goed, kent alle basiscommando's.. Hij heeft een flink aantal verwondingen om zijn hals waar normaal de riem zit, ik ben dus bang dat hij een 'vakantiehond' is en dat hij ergens is achtergelaten.
Het gekke is dat ik normaal nooit op het stuk wandel waar ik nu was, ik wilde eigenlijk naar het bos gaan maar bedacht me op het laatste moment. Gek is dat.
zo vond ik hem, eenzaam en alleen en hij liep gelijk keurig met mij mee.

Hier een paar fotootjes van hem, het is echt een mooike

verwondingen in zijn nek:

-
Muiske
- Grote hondenneus

Ik denk dat het moeilijk wordt, hij is niet gechipt. Ik ga morgen met mijn vriendin naar het asiel om hem op te zoeken, zij is ook erg benieuwd naar hem dan weet ik ook gelijk hoe het met hem gaat.
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Ach wat vreselijk sneu toch, arme zwerver.
Super dat je 'm mee genomen hebt!
Hoe hij daar ook terecht gekomen is, ik hoop dat hij goed opknapt en snel een blijvend huis gaat vinden.
Super dat je 'm mee genomen hebt!
Hoe hij daar ook terecht gekomen is, ik hoop dat hij goed opknapt en snel een blijvend huis gaat vinden.
-
-Marianne
- Middelgrote hondenneus

Als hij niet gechipt is, gaat het inderdaad een heel stuk lastiger...Muiske schreef:Ik denk dat het moeilijk wordt, hij is niet gechipt. Ik ga morgen met mijn vriendin naar het asiel om hem op te zoeken, zij is ook erg benieuwd naar hem dan weet ik ook gelijk hoe het met hem gaat.
-
rimanime
- Speurneus

De schat
. Ik hoop dat er snel een lief baasje voor hem komt....

-
Muiske
- Grote hondenneus

Heb misschien al een baas voor hem gevonden. Ik had het bericht met fotos op Facebook gezet en kreeg net bericht van een collega dat hij nog op zoek is naar een herder. Hij gaat morgen met mij naar het asiel 
-
HennyH
- Speurneus

Wauw, dat zou pas echt dierendag zijn voor deze nu al een beetje geluksvogel!Muiske schreef:Heb misschien al een baas voor hem gevonden. Ik had het bericht met fotos op Facebook gezet en kreeg net bericht van een collega dat hij nog op zoek is naar een herder. Hij gaat morgen met mij naar het asiel
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Zolang men wel in gedachte houdt dat deze hond best wel wat 'ongewenst gedrag' zou kunnen hebben. Vind het altijd zo naar dat een hond na adoptie wordt teruggedumpt omdat hij niet snel genoeg te trainen isHennyH schreef:Wauw, dat zou pas echt dierendag zijn voor deze nu al een beetje geluksvogel!Muiske schreef:Heb misschien al een baas voor hem gevonden. Ik had het bericht met fotos op Facebook gezet en kreeg net bericht van een collega dat hij nog op zoek is naar een herder. Hij gaat morgen met mij naar het asiel
(als het al geprobeerd is...)